تصویب بازنگری ۳ طرح هادی روستایی در چهارمحال و بختیاری

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: در جلسه کمیته تصویب طرح‌های هادی روستایی طرح هادی ۳ روستا بازنگری و مورد تصویب قرار گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فرشید ریاحی سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در جلسه کمیته تصویب طرح‌های هادی که با حضور اعضای کمیته برگزار شد، طرح هادی سه روستا بازنگری و پس از بررسی‌های لازم با موافقت اعضا تصویب شد.

او افزود: طرح هادی روستا‌های امیدآباد و شریف‌آباد از توابع بخش باباحیدر شهرستان فارسان و طرح هادی با رویکرد گردشگری روستای دستگرد امام زاده از توابع بخش فرخشهر شهرستان شهرکرد طرح‌هایی بودند که مورد بازنگری قرار گرفته و پس از موافقت اعضا تصویب شدند.


بیشتر بخوانید


ریاحی اضافه کرد: طرح هادی روستایی طرحی است که به منظور هدایت وضعیت فیزیکی روستا، ایجاد زمینه برای توسعه و عمران روستاها، ارائه تسهیلات لازم برای بهبود مسکن روستاییان، تامین عادلانه امکانات از طریق پیش‌بینی زمین برای عملکرد‌های مختلف از قبیل مسکونی، تجاری و کشاورزی و نیز سایر نیازمندی‌های عمومی روستایی توسط این نهاد تهیه و در افق ۱۰ساله و یا در صورت ضرورت با اختصاص اعتبار مورد نیاز این طرح با توجه به نیاز روستا مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

او ادامه داد: تا کنون ۶۱۹ طرح هادی روستایی در سطح استان با اعتبار ۳۹۰ میلیارد ریال تهیه و بازنگری شده است.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار