ابراهیم رضایی:

کاخ‌نشینان نمی‌دانند قطعی آب و برق در بوشهر چه بلایی سر مردم می‌آورد

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در کاخ‌های خود نشسته‌اند و نمی‌دانند یک ساعت قطع آب و برق در استان بوشهر چه بلایی سر مردم می‌آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در نطق امروز خود در مجلس گفت: افرادی که امروز باید در جایگاه متهم به مردم بابت نابودی سرمایه مردم در بورس، ویرانی‌ها برجام‌ها، اختلاس‌های نجومی، بی‌اعتبار کردن پاسپورت ایران، بابت برادرسالاری، باجناق‌سالاری، فامیل سالاری و تحقیر مردم ایران بابت بی‌برقی و بی‌آبی مردم در جای جای کشور از جمله دشتستان و بوشهر و بیکاری جوانان پاسخگو باشند، در جایگاه شاکی نشسته‌اند.

او با تاکید بر اینکه جای شاکی و متهم عوض شده است، افزود: جای شاکی نشسته‌اند و نهاد‌های انقلابی را زیر سوال می‌برند، دیکتاتوری یعنی همین.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه طوری حرف می‌زنند انگار پول، نفت و ثروت دست دیگران بوده است، ادامه داد:  در چهل سال گذشته همواره دولت را در اختیار داشته‌اند، ولی همیشه شاکی هستند و این همان دیکتاتوری است.

رضایی عنوان کرد: این خوی دیکتاتوری است که وقتی رای می‌آورند مردم خوب هستند، ولی وقتی رای نمی‌آورند و یا رد صلاحیت می‌شوند، فتنه می‌کنند.

او ضمن هشدار به رئیس جمهور و وزیر نیرو در مورد بی‌آبی و بی‌برقی در استان بوشهر در فصل تابستان، تاکید کرد: در کاخ‌های خود نشسته‌اند و نمی‌دانند یک ساعت قطع آب و برق در استان بوشهر چه بلایی سر مردم می‌آورد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کسی که از قرن گذشته تا کنون از تهران بیرون نرفته، نمی‌داند که قطعی آب و برق در این گرمای سوزان چقدر سخت است.

رضایی خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: به جای باندبازی، مهندسی انتخابات و تعیین تکلیف برای رهبری و شورای نگهبان فکری به حال آب، برق، مرغ و تخم مرغ مردم کنید.

او با تاکید بر اینکه قیمت مرغ و تخم‌مرغ را نمی‌توانند کنترل کنند، عنوان کرد: به جای طراحی برای تشکیل دولت سوم روحانی، جلوی رانت‌خواری‌ها و ویژه‌خواری‌ها در پارس جنوبی را بگیرید.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم ماهیت کرونای انگلیسی را به خوبی شناختند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.