رشیدی: فدراسیون دوچرخه سواری هنوز ساختمان ندارد

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری درباره شرایط این رشته در ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود رشیدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: من از قبل در خصوص این فدراسیون و مشکلات آن تحقیق کرده بود. مشکلات این فدراسیون بر کسی پوشیده نیست و در چند سال گذشته به شدت نمود پیدا کرده است. در طول این مدت برنامه‌هایی را ارائه کرده ام که امیدوارم بتوانم به اهداف خود با کمک پیشکسوتان، قهرمانان و افراد متخصص در این حوزه که متاسفانه خیلی از آن‌ها به دلیل بی تدبیری مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری خانه نشین شده اند، برسم.

او افزود: من با ورزش بیگانه نیستم. ما در مسابقات قهرمانی آسیایی مدال آور بودیم. دقیقا ۲ دوره است ک فدراسیون شرایط بدی را پشت سر می‌گذارد. در حال حاضر بزرگترین ضعف ما نداشتن ساختمان است. یک فدراسیون با شرایط ما که کاملا تجهیزات محور است نباید این شرایط را داشته باشد. از اعضای جامعه دوچرخه سواری خواستم که به من ۴۰ روز زمان بدهند. بعد از این زمان من می‌توانم پاسخگو باشم.

او بیان کرد: این کمبود‌های تجهیزاتی هم به نبود منابع مالی باز می‌گردد. زمانی که پولی واریز می‌شود، تنها یک اتفاق جزئی رخ داده است. اگر ما نتوانیم منابع مالی پایداری را تامین کنیم و تحصیل درآمد نداشته باشیم، قطعا نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم. دوچرخه که از نیاز‌های اساسی فدراسیون است حدود ۴۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری درباره رقابت‌های المپیک و بازی‌های آسیایی اظهار داشت: خیلی خوشبینانه می‌توانم بگویم که در المپیک هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد. در مورد بازی‌های آسیایی هم زمان کمی داریم و در این مدت کوتاه فکر نکنم اتفاق خاصی رخ دهد، اما تلاش خواهیم کرد.

رشیدی با اشاره به کمیته‌های فدراسیون عنوان کرد: کمیته‌ها در قالب یک چارت و یک باکس خالی بوده و باید در کوتاه‌ترین زمان احیا شوند. هیچ اتفاق خاصی در دوره‌های قبلی رخ نداده است. در طول این مدت جلسات متعددی با افرادی که خانه آن‌ها فدراسیون دوچرخه سواری است و متولی این رشته هستند گذاشتیم و خروجی‌های خوبی هم داشتیم. من هر هفته حاضر و آماده گزارش دهی به جامعه دوچرخه سواری هستم. این قول را می‌دهم که از ۴۰ روز آینده آمادگی این را دارم که تیم ما مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار