معاون هماهنگی نهاد ریاست جمهوری:

مردم سیستان و بلوچستان مرزداران همیشه وفادار هستند

معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌های نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه سیستان و بلوچستان در مرز‌های خشکی و آبی برای کشور بسیار مهم و استراتژیک است ، گفت: مردم این استان مرزدارانی هستند که همیشه وفادار بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدی معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌های نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز توفیق حاصل شد در سیستان و بلوچستان و در معیت استاندار این استان بوده و گزارشی از پروژه‌هایی که آماده است دریافت شود افزود: یکی از مهمترین پروژه‌ها، پروژه راه‌آهن چابهار به زاهدان بود که از سال ۹۳ این پروژه آغاز و با همت قرارگاه خاتم‌الانبیا با مدیریت وزارت راه و شهرسازی و ورود دولت به این عرصه انجام شده است.

معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌های نهاد ریاست جمهوری با اشاره به اینکه پروژه راه آهن از چابهار تا ایرانشهر و از ایرانشهر تا خاش در قطعات مختلف پیشرفت‌های خاص خودش را دارد بیان‌کرد: بخشی از پروژه یعنی از زاهدان تا خاش با همت والایی که هم‌اینک مبذول داشتند قابل افتتاح است.
وی با بیان اینکه بخشی از پروژه راه‌آهن یعنی از زاهدان تا خاش با طول حدود ۱۵۵ کیلومتر در مسیر افزون‌بر۱۲۵ کیلومتر ریل‌گذاری انجام شده خاطرنشان کرد: اگر بهره‌بردار که شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران است با کمک وزارت راه و قرارگاه خاتم الانبیا و استانداری همه دست به دست هم دهند انشالله این پروژه‌ها قابل بهره‌برداری خواهد بود.

احمدی با اشاره به اینکه امروز توفیق حاصل شد از پارک علمی فناوری سیستان و بلوچستان که در حال احداث هست بازدید به عمل آید گفت: تعداد پارک‌های علمی و فناوری در زاهدان و سایر شهرستان‌های آن قابل توجه و خوشحال کننده بوده و کارخانه نوآوری با همت استاندار این استان در حال آماده شدن است.
وی با بیان اینکه بیمارستان شهر زاهدان بزودی با بیش‌از ۳۰۰تخت در اختیار مردم قرار خواهد گرفت تصریح کرد: یکسری شهرستان‌های جدید در سیستان و بلوچستان ایجاد شده که این شهرستان‌ها از شهرستان‌های قبلی منتزع شدند و بعضی‌هایشان حتی بیمارستان ندارند یا اگر بیمارستان در جایی هست از نرم کشوری خیلی پایین تره به نظر می‌رسد که در این بخش هم باید برای افتتاح بیمارستان‌ها کمک شود.
معاون هماهنگی و پیگیری امور استان‌های نهاد ریاست جمهوری با بیان اینکه در بخش گازرسانی با گزارش‌هایی که استاندار سیستان و بلوچستان داد باید گفت دستتان درد نکند تاکید کرد: اگرچه شان مردم عزیز این استان بالاتر از این حرف‌هاست و هر چه به این مردم بتوانیم کمک کنیم حق آنان است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار