استاندار ایلام:

انتخابات در شهر ایلام به صورت الکترونیک برگزار می‌شود

نوذری با اشاره به اینکه شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات شروع شده است گفت: انتخابات در شهر ایلام به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمد نوذری استاندار ایلام شامگاه دوشنبه در گفت و گوی تلویزیونی با مردم استان گفت: شمارش معکوس برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا شروع شده است.

او با اشاره به اینکه آماده برگزاری یک انتخابات باشکوه هستیم، افزود: استان ایلام با ۵۸۰ هزار نفر جمعیت ۴۲۰ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات داریم که از این میان ۱۰ هزار نفر رأی اولی هستند.

نوذری اضافه کرد: در ۲۷ شهر و ۳۶۰ روستا‌های استان انتخابات شورا برگزار می‌شود، در انتخابات چهار مقوله مهم امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت را دنبال می‌کنیم.

استاندار ایلام بیان کرد: استان ایلام از استان‌های پیشرو در جلب مشارکت حداکثری در انتخابات ادوار گذشته بوده است و در این دوره نیز همین هدف را دنبال می‌کنیم.

او افزود: از تمام ظرفیت‌های مهم استان، چون سمن‌ها گروه‌های مردم نهاد، احزاب، فعالین سیاسی، مصلحان و بزرگان و معتمدان استان برای برگزاری یک انتخابات پرشور و با حضور حداکثری استفاده خواهیم کرد.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴۸۶ سازمان مردم نهاد و ۷۹ حزب سیاسی فعال در استان ایلام داریم، یادآور شد: در این شرایط پایانی دولت به فرمانداران و بخشداران ابلاغ کرده‌ایم که در میان مردم باشند و مسائل و مشکلات آنان را پیگیری کنند.

نوذری تصریح کرد: ملاحظات لازم برای برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی در نظر گرفته شده است.

او عنوان کرد: در برگزاری انتخابات در شرایط کرونایی ۷۷۱ شعبه را در فضای باز قرار داده و در مرکز استان نیز ۱۲۶ شعبه شهر ایلام تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

نوذری اعلام کرد: برای رعایت نکات بهداشتی و دوری از ازدحام تعداد شعبه‌های رای را زیاد کرده‌ایم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.