لو رفتن تصویر پرو ماوس جادویی اپل با امکانات ویژه

گزارش ها حاکی از آن است که پرو ماوس اپل همراه با کامپیوتر ورک‌استیشن مک پرو ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از actualidad iphone، تصاویر مفهومی منتشرشده، طراحی و قابلیت‌های منحصربه‌فرد پرو ماوس اپل را به نمایش می‌گذارند، محصولی که ظاهرا همراه با کامپیوتر ورک‌استیشن مک پرو ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد. ممکن است شما از ماوس جادویی اپل استفاده کرده باشید، اما صادقانه بگویم، اگر امکان تغییر ماوس جادویی را برای Magic Trackpad دارید حتما این کار را انجام دهید چرا که پشیمان نخواهید شد.

این مفهوم نشان می‌دهد که چگونه ماوس جادویی اپل باید در نسخه جدید iMac باشد، چیزی که همه ما دوست داریم، اما به نظر نمی‌رسد که شاهد آن باشیم. در ادامه نگاهی دقیق‌تر به تصویر مفهومی منتشر شده از این ماوس خواهیم انداخت.

ویژگی های پرو ماوس جادویی اپل

تصویر این ماوس حرفه‌ای که توسط Vincent Lin طراحی و ابداع شده و در Behance منتشر شده است، به وضوح ارگونومی را بهبود بخشیده است. علاوه بر اینکه سیاه است و دارای یک ناحیه فلزی به رنگ خاکستری فضایی است و قابلیت چرخش به دور خود را دارد، یعنی می‌توانیم از آن به هر صورتی چه راست دست باشیم و چه چپ دست، استفاده کنیم. این ماوس دارای یک ناحیه است که کمی فرورفته و این برای تسهیل در کلیک کردن است، که بدیهی است مانند MacBook TrackPad بازخورد واضحی خواهد داشت.

معرفی پرو ماوس اپل با امکانات ویژه

یکی دیگر از قابل توجه‌ترین مزایای آن این واقعیت است که شما می‌توانید همزمان با استفاده از آن از طریق USB-C آن را شارژ کنید، خلاقیتی که به نظر دور از طرح‌های اپل است. به یاد داشته باشید که ماوس جادویی فعلی را نمی‌توان از طریق کابل و یا هنگام شارژ متصل کرد، بنابراین هنگام از دست دادن باتری، دستگاه را نیز از دست می‌دهید. در این رویای Pro Mouse یک نوار کناری با پاسخ لمسی خواهیم داشت که به ما امکان می‌دهد تا هم به عقب و جلو برویم و هم حرکت کنیم. اما نکته این است که متاسفانه این فقط یک رویا است و ما هرگز آن را به صورت زنده فعلا نخواهیم دید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.