استاندار چهارمحال و بختیاری:

برای رفع موانع تولید، راهکار قانونی ارائه شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمام تلاش دولت کمک به رونق تولید است و در این میان برای رفع موانع موجود و پاسخگویی به انتظارات باید راهکار قانونی ارائه شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این استان اظهار داشت: بی‌شک اهتمام مدیران و دستگاه‌های دولتی کمک به تولید و رفع دغدغه‌ها و موانع بخش تولید است، اما خواسته‌ها و انتظارات باید در چارچوب قانون و مقررات باشد.

او افزود: بخشی از مشکلات فعالان بخش خصوصی و تولیدکنندگان در حوزه بانکی، مالیاتی و بیمه است که با رایزنی سعی در رفع این مشکلات شده، اما تصمیم‌گیری‌ها باید مطابق مقررات باشد.


بیشتر بخوانید


عباسی رونق تولید را عامل رشد و شکوفایی بخش اقتصادی کشور و استان دانست و اضافه کرد: با رونق تولید علاوه بر اشتغالزایی، حرکت اقتصاد به سمت توسعه و آبادانی شتاب می‌گیرد، اما چنانچه واحدی از چرخه تولید بازماند بی‌شک مشکلات و موانع بزرگی فراروی آن قرار می‌گیرد.

او بخش مهمی از مشکلات و موانع تولید را ناشی از تحریم‌ها دانست و ادامه داد: نبود مواد اولیه و چالش‌های تامین آن بسیاری از واحد‌ها را با مشکلات جدی مواجه کرده از همین رو نباید مشکلات این حوزه را تنها به مسائل داخلی ربط داد و باید واقعیت‌ها را در نظر گرفت.

در این نشست مشکلات و موانع تولید پنج واحد صنعتی بررسی و برای رفع آن‌ها راهکار‌های عملیاتی ارائه شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.