۲۹ خرداد، آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های تابستانی کانون در مهاباد

ثبت‌نام کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در مهاباد از روز ۲۹ خرداد آغاز می‌شود.

شیدا نصرتی مسئول مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: ثبت‌نام کارگاه‌های تابستانی در پایگاه مجازی کانون به نشانی agharbi.kpf.ir از روز ۲۹ خرداد ماه همزمان با سراسر کشور در مهاباد نیز آغاز می‌شود.

او افزود: بر همین اساس، زمان شروع کارگاه‌های مجازی فرهنگی، هنری، ادبی، مهارت‌های زندگی و... از روز ۱۵ تیر و پایان آن ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ اعلام شده است.

نصرتی تصریح کرد: علاقه‌مندان در گروه‌های سنی «نوباوه» ۴ سال به بالا، «نوخوان» ۷ سال به بالا، «نونهال» ۹ سال به بالا، «نونگاه» ۱۲ سال به بالا و «نوجوان» ۱۵ سال به بالا، می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

مسئول مرکز شماره ۲ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مهاباد اظهار داشت: این کارگاه‌های مجازی در سطح ملی برنامه‌ریزی شده، محدودیت جغرافیایی برای ثبت‌نام وجود ندارد و شرکت‌کنندگان در این دوره‌ها علاوه بر دریافت گواهی شرکت، در صورت داشتن شرایط لازم جذب انجمن‌های کانون می‌شوند.

او در پایان اضافه کرد: این کارگاه‌ها به دو صورت برخط (آنلاین) و بدون محدودیت زمان (آفلاین) از سوی مدرسان صاحب‌نام هر رشته برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.