حضور خوشه طلایی در کورس صعود به لیگ برتر فوتبال

تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه با حضور وحید بیاتلو تاکنون توانسته آمار خوبی در رقابت‌های لیگ یک از خود به ثبت برساند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه روز گذشته با برتری ۲ بر صفر مقابل بادران،  ۴۳ امتیازی شد و تا قبل از دیدار‌های امروز هفته بیست و هفتم این مسابقات در رده چهارم جدول قرار گرفت تا بیش از پیش به صعود به لیگ برتر امیدوار شود.

این تیم ساوجی که تا هفته‌های پایانی فصل قبل لیگ یک جزو مدعیان صعود بود و در نهایت قافیه را به تیم‌های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک واگذار کرد، در این فصل شروع کابوس واری داشت و از پنج بازی ابتدایی خود تنها یک امتیاز به دست آورد.

مدیران این باشگاه پس از کسب این نتایج ضعیف و استعفای از تیم لیگ برتری ماشین‌سازی تصمیم گرفتند بیاتلو را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کنند.

بیاتلو پس از تحویل گرفتن تیم رتبه هفدهمی خوشه طلایی در ۲ هفته ابتدایی تنها یک امتیاز به دست آورد، اما نخستین برد خود را مقابل تیم سابقش یعنی نود ارومیه کسب کرد.

با شروع نیم فصل دوم روند خوب خوشه طلایی با مربی جوانش ادامه یافت و این تیم با گذشت ۱۰ هفته از نیم فصل دوم ۲۱ امتیاز به دست آورده تا اکنون با ۲۷ بازی، ۱۱ برد، ۱۰ مساوی، ۶ باخت و ۴۳ امتیاز در رده چهارم جدول قرار بگیرد و تنها سه امتیاز با صدرنشین فاصله داشته باشد.

نکته این‌جا است بیاتلو از زمان بازگشت به لیگ یک با کسب ۴۲ امتیاز از ۲۲ مسابقه و ثبت میانگین ۱/۹ امتیاز نسبت به سایر مربیان این رقابت‌ها آمار بهتری از لحاظ کسب امتیاز به جا گذاشته است.

خوشه طلایی در نیم فصل دوم لیگ یک تیم‌های مدعی هوادار، بادران و مس کرمان که به ترتیب در رتبه‌های اول، دوم و پنجم جدول هستند شکست داده و مقابل دو تیم مدعی دیگر یعنی استقلال خوزستان و فجرسپاسی هم به تساوی رسیده است.

این تیم در دور برگشت بیشتر با تیم‌های نیمه بالای جدول بازی کرده است و با توجه به اینکه در هفت بازی باقی‌مانده‌اش بیشتر باید با تیم‌های نیمه پایین جدول بازی کند امیدوار است در پایان یک شگفتی را خلق کرده و برای اولین بار به لیگ برتر صعود کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار