توضیحات رئیس ستاد انتخابات قاضی زاده هاشمی درخصوص حواشی مستند اول

شیخی درباره حواشی ایجاد شده پیرامون مستند شماره یک قاضی زاده هاشمی، توضیحاتی داد.

زهرا شیخی رئیس ستاد انتخاباتی امیرحسین قاضی زاده هاشمی یکی از نامزد‌های سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حواشی ایجاد شده پیرامون مستند شماره یک این نامزد انتخابات اظهار کرد: بحث‌های مختلفی درباره مستند اول آقای قاضی زاده هاشمی مطرح شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی امیرحسین قاضی زاده هاشمی بیان کرد: طبیعی است که نگاه غیر تخصصی به مستند وارد شود چراکه مستند آقای قاضی زاده هاشمی اولین مستند بود که پخش شد.

وی با بیان اینکه بعد از گذشت زمانی نظر‌هایی که داده شد به نظر موضوع کمی عقلانی و تخصصی‌تر شد، گفت: آنچه که تیم مستند ساز ما می‌خواستند به آن برسد اتفاق افتاد و آقای قاضی زاده هاشمی در مستند به نکاتی اشاره کردند که جزو دغدغه هایشان بود و فکر می‌کنم اگر در عمل بتوانند به آن‌ها بپردازند بسیای از مشکلات کشور حل خواهد شد.

شیخی خاطرنشان کرد: همین تکان دادن سفره در مستند آقای قاضی زاده هاشمی به نوعی تکان دادن سفره افرادی است که استفاده نادرستی از منابع کشور می‌کنند و اشاره به جمع شدن سفره این افراد شده است تا سفره برای همه یکسان پهن شود و تبعیضی که رخ می‌دهد از بین برود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۱ تير ۱۴۰۰
ایراد این بود که چرا سفره روی قالی تکانده شد.از روی سفره به روی فرش دست بافت ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۲۴ خرداد ۱۴۰۰
جالب بود که