وضعیت مسکونی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی از زبان دخترش + فیلم

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی یکی از نامزدهای دور سیزدهم ریاست جمهوری این روزها مانند دیگر نامزدها در حال معرفی برنامه های آینده خود است.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما این روزها میزبان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است، این برنامه در قسمتی با نماینده این نامزدها به گفتگو می پردازد، تا مردم بیشتر با شرایط زندگی و کاری نامزدهای ریاست جمهوری آشنا شوند.  با گذشت چند شب از میزبانی این برنامه، حال نوبت به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رسیده تا برنامه های آینده خود را برای ریاست جمهوری عنوان کند.

 


بیشتر بخوانید


 

 

 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۹:۳۰ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
به والله قسم کسانی رو می شناسیم از زمان طاغوت شاه ملعون خائن وطن فروش دزد غارتگر که به جهنم رفت تا حال حاظر که 42 سال از انقلاب اسلامی می گذرد که الان سنشون 70 و 80 و 90 سالشون شده اجاره نشین هستند و خانه دار نشدند به علت تهی دستی و آبروداریشان عضو هیچ خیریه ایی هم نبودند و دارن در خانه فرزندانشان که اونها هم اجاره نشین هستند زندگی می کنند با چندرغاز مستمری بگیری بازنشستگی از تامین اجتماعی می گیرند و فرزندانشونم در شهرهای دیگری که پروژهای صنعتی نفت و گازی می سازند به صورت کارگری قراردادی مشغول کارند کجای کارید خبر از دل آحاد مردم مستضعفین بینوا ندارید مثل اینکه . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۰:۲۴ ۱۳ خرداد ۱۴۰۰
ما هم الان 15سال است اجاره نشین هستیم و احتمالا تا 30 سال دیگه هم خانه دار نشیم تازه توی تهران هم نه توی شهرستان
آخرین اخبار