فرماندار بروجن مطرح کرد؛

تاکید بر اتحاد و انسجام بین مردم و مسئولان

فرماندار بروجن گفت: پرداختن به مسائل اقتصادی و توسعه متوازن باید به دور از هرگونه یاس و ناامیدی بین مردم انجام شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در شورای اداری این شهرستان اتحاد و انسجام بین مردم، مسئولان و گروه‌های مختلف را ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: پرداختن به مسائل اقتصادی و توسعه متوازن باید به دور از هرگونه یاس و ناامیدی بین مردم انجام شود.

او با اشاره به وجود برخی نارسایی‌ها و کمبود‌ها در کشور افزود: با فهم بالای مردم، نظام جمهوری اسلامی همچنان پویا، زنده و با توفیقات روزافزون همراه است.


بیشتر بخوانید


ملکی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته با مسئولان استانی اضافه کرد: باید کمبود مرغ مورد نیاز مردم این شهرستان جبران و به موقع تامین شود.

او ادامه داد: ۲۵ واحد مرغداری این شهرستان ۹۰۰ تن مُرغ زنده خود را به کشتارگاه‌های چهارمحال و بختیاری تحویل دادند و از این میزان کمتر از ۳۰۰ تن به شهرستان بروجن اختصاص یافت و بقیه در سایر نقاط استان توزیع شد.

ملکی اضافه کرد: این در حالی است که پیش از این، تولید مُرغ بروجن به استان اصفهان داده و ۲ برابر آن وارد شهرستان بروجن می‌شد.

او ادامه داد: در ماه‌های قبل روزانه ۱۵ تن مُرغ از اصفهان وارد شهرستان بروجن میشد، اما اکنون علاوه بر کشتار مُرغ تولیدی این شهرستان در کشتارگاه‌های چهارمحال و بختیاری روزانه تنها چهار هزار و ۶۰۰ کیلوگرم سهمیه به شهرستان بروجن اختصاص می‌یابد.

ملکی با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۱۴۰۰ گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی مختلف در شهرستان بروجن باید در این مدت پویاتر و پاسخ‌گوتر از قبل باشند.

او افزود: بخشداران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مختلف با رسانه‌های گروهی ارتباط برقرار و نسبت به پاسخ‌گویی و اطلاع‌رسانی امور برای مردم اقدام و امید و اعتماد بین مردم ایجاد کنند.

ملکی پیگیری و رفع مشکلات به‌صورت مسئله‌محور را ضروری برشمرد و اضافه کرد: تنش آبی در شهرستان بروجن به یک مسئله جدی در حوزه آشامیدنی، کشاورزی، دامداری و دامپروری تبدیل شده است.

او ادامه داد: مسئولان مرتبط با امور آب در بخش‌های مختلف باید نسبت به چاره‌اندیشی جدی و سریع در این بخش اقدام کنند.

ملکی با اشاره به خشکسالی‌های مستمر و کمبود شدید منابع آب گفت: گروه‌های مختلف به‌ویژه دستگاه‌های اجرایی صرفه‌جویی در مصرف آب را اولویت اصلی خود قرار دهند.

او افزود: شرکت توزیع نیروی برق باید میزان مصرف انرژی برق در دستگاه‌های اجرایی را رصد و از هرگونه مصرف بیش از حد، جلوگیری و با متخلفان برخورد کنند.

ملکی اضافه کرد: هرگونه ماموریت و یا مرخصی مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان بروجن باید با معرفی و اعلام جانشین به فرمانداری باشد.

او ادامه داد: دستگاه‌های خدمات‌رسان توجه ویژه‌تری در ارائه خدمات به صنایع مختلف داشته باشند تا در سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها، با اخلال و یا رکود در تولید مواجه نشویم.

ملکی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جامعه اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی، مردم و گروه‌های مختلف باید همچنان برای ریشه‌کنی و مهار این ویروس تلاش و نسبت به استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اقدام کنند.

او با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۱۴۰۰ گفت: برای برگزاری روند مطلوب و فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در این دوره از انتخابات، تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری با فرمانداری و ستاد انتخابات هستند.

ملکی تاکید کرد: هیچ‌کدام از مسئولان دستگاه‌های اجرایی حق تبلیغ له یا علیه هیچ‌یک از نامزد‌های انتخاباتی را ندارند، در غیر این‌صورت با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.