وضعیت بستری مبتلایان به کرونا در اردبیل ثابت است

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اردبیل گفت: وضعیت میزان بستری‌های مبتلا به کرونا چند روزی است ثابت مانده و این وضعیت شکننده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز ندایی، معاون سیاسی، امنیتی استانداری اردبیل در حاشیه جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا گفت:با توجه به مراسم پیش رو تمهیدات لازم در رابطه با محدودیت سفر بین استانی انجام شده و از ۱۱تا ۱۷هر گونه تردد بدون مجوز بین استانی ممنوع است و با افرادی که از قانون تعدی کنند برخورد می شود.

او در رابطه با تجمع افراد در ستادهای تبلیغاتی اظهار کرد: شیوه نامه رعایت دستورالعمل های بهداشتی به فرمانداری ها ابلاغ شده و فرمانداری ها نیز با نظارت کامل کاندیداها و روسای ستادها را در این رابطه توجیه کرده اند و باید همه به قانون تمکین کنند.

ندایی تصریح کرد: از کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر نیز تقاضا کردیم تبلیغات ستادی خود را در زمان مقرر آغاز کنند و نسبت به رعایت دستورالعمل های بهداشتی باید همه باحساسیت بیشتر احساس مسوولیت داشته باشند.

او گفت:در ایام تعطیلات و رحلت امام در سالهای گذشته بصورت تور گردشگری به شهرستان خلخال سفر می کردند و به اطلاع عموم می رساند اینگونه سفرها هم ممنوع اعلام شده و هرگونه تردد با برخورد ماموران انتظامی مواجه می شوند.

رییس جلسه ستاد کرونای استان اظهار کرد:تزریق واکسن برای گروههای سنی ۷۰سال به بالا در حال انجام است و مشکل خاصی در تهیه دز اول واکسن در استان وجود ندارد و همچنین برای افرادی که قبلا دز اول تزریق شده جهت تامین دز دوم توسط عوامل دانشگاه علوم پزشکی اقدام شده و در اسرع وقت تزریق می شود.

بهروز ندایی افزود: تهیه واکسن توسط وزارت بهداشت و درمان بر اساس نیاز استان ها تسهیم شده و هیچ مشکلی برای تامین واکسن برای رده سنی بالای ۷۰ سال مشاهده نمی شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.