تولید ۳ هزار محتوای آموزشی به همت خادمیاران رضوی

مسئول کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی در خراسان جنوبی گفت: ۳ هزار محتوای آموزش مجازی دوره‌های مختلف تحصیلی با همت خادمیاران رضوی استان تولید و انتشار یافته است.

دانشمند مسئول کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: بیش از ۳ هزار و ۳۲۷ محتوای آموزش مجازی دوره‌های مختلف تحصیلی با همت معلمان و کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی در خراسان جنوبی تولید و منتشر شده است.

او با اشاره به اینکه پارسال سامانه محتوای آموزش مجازی دوره‌های مختلف تحصیلی با همت معلمان و خادمیاران کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی در استان راه‌اندازی شده است، افزود: تاکنون بیش از ۳ هزار و ۳۲۷ محتوای آموزش مجازی دوره‌های مختلف تحصیلی تولید و در سامانه اینترنتی سامینو منتشر شده است.

دانشمند بیان کرد: محتوای ۱۰۰ کتاب دوره تحصیلی از ابتدایی تا پایان شاخه نظری در این سامانه بارگذاری شده که ۵۵ درصد آن شامل محتوای پردازش شده معلمان خراسان جنوبی و مابقی محتوا‌ها از سایر سایت‌های آموزشی استخراج شده است.

مسئول کانون تعلیم و تربیت خدمت رضوی در خراسان جنوبی تصریح کرد: فیلم‌های آموزشی در سایت https://samino.ir/razavy.php بارگذاری و به تارنمای آپارات نیز متصل شده است.

او ادامه داد: دانش‌آموزان می‌توانند با مراجعه به سایت سامینو از خدمات آموزشی به صورت رایگان برخوردار شوند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.