مقاومت فلسطین برای اولین بار اجازه فیلم برداری از تونل‌هایش را داد+ فیلم

مقاومت اسلامی فلسطین برای اولین بار اجازه ورود خبرنگاران شبکه الجزیره به تونل‌های زیرزمینی‌شان را صادر کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از الجزیره، «هشام زقوت»، خبرنگار شبکه الجزیره توانست برای اولین بار گزارشی از داخل تونل‌های زیرزمینی «گردان‌های عزالدین القسام» تهیه کند؛ او در این گزارش به داخل یک تونل مقاومت رفت و از شرایط و امکانات آن فیلم برداری کرد.

زقوت در این گزارش گفت: نیرو‌های عزالدین القسام از این تونل‌ها برای ضربه زدن به نظامیان اشغالگر صهیونیست استفاده می‌کنند و بعد از آن با کمترین خسارت و تلفات از جنگ خارج می‌شوند.

او در ادامه افزود: این تونل‌ها در جنگ اخیر نیز به مقاومت برای رسیدن به اهدافش کمک زیادی کردند.

به گزارش خبرنگار الجزیره نیرو‌های مقاومت در این تونل‌ها از تلفن، نقشه، لپ‌تاپ و بی‌سیم استفاده می‌کنند تا به ارتش رژیم صهیونیستی ضربه بزنند.

این تونل‌ها علاوه بر اتاق‌هایی که برای تشکیل جلسه دارند یکی از انبار‌های اسلحه مقاومت نیز محسوب می‌شوند؛ برخی از موشک‌های این گردان‌ها در این تونل‌ها نگهداری می‌شوند.

مقاومت فلسطین به خبرنگار الجزیره گفته است که این تونل‌ها در غزه یک سلاح استراتژیک هستند که باعث موفقیت این گروه در مقابل ارتش رژیم صهیونیستی می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۲۰ خرداد ۱۴۰۰
واو. پیروز باشید
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۰۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
درود و خداقوت بر مجاهدین فی سبیل الله فلسطینی رزمندگان پر توان سلحشوران دلاورانخستگی ناپذیر خلاق متفکر خردمندان بصیران جبهه های مقاومت اسلامی فلسطین امت واحده یکپارچه متحد مقتدر قدرتمند رسول الله ص امت حزب الله انشاءالله پیروزی نهایی بزرک فتح و آزاد سازی فلسطین اشغالی و قدس شریف بسیار نزدیک است . سلامت و مقاوم و استوار و پاینده و پایدار و با نشاط و صبور و هوشیار و بیدار باشید و هر کنشی از طرف صهیونیستهای ملعونین نکبت را با شدیدترین واکنش پاسخشان دهید . نصر من الله و فتح قریب و بشرالمومنین . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۲۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
درود و خداقوت بر مجاهدین فی سبیل الله فلسطینی رزمندگان پر توان سلحشوران دلاوران خستگی ناپذیر خلاق متفکر خردمندان بصیران جبهه های مقاومت اسلامی فلسطین امت واحده یکپارچه متحد مقتدر قدرتمند رسول الله ص امت حزب الله انشاءالله پیروزی نهایی بزرگ فتح و آزاد سازی فلسطین اشغالی و قدس شریف بسیار نزدیک است . سلامت و مقاوم و استوار و پاینده و پایدار و با نشاط و صبور و هوشیار و بیدار باشید و هر کنشی از طرف صهیونیستهای ملعونین نکبت را با شدیدترین واکنش پاسخشان دهید . نصر من الله و فتح قریب و بشرالمومنین . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار