حواشی داغ مناظره/ از اهدای نوبل شیمی به همتی تا سندروم پست بی‌قرار!

اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، حواشی داغی داشت.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین مناظره ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با حضور ۷ کاندیدای احراز صلاحیت شده توسط شورای نگهبان امروز جمعه ساعت ۱۷ در محل سازمان صدا و سیما با قرائت بیانیه کمیسیون نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری و سرود ملی کشورمان برگزار شد.

این مناظره که با موضوع اقتصاد برگزار می‌شد با حواشی داغی همراه بود.

همان ابتدای مناظره هنگام قرعه کشی برای انتخاب شماره صندلی‌ها همتی خطاب به علی رنجبران مجری برنامه قرعه کشی گفت که چرا هرکدام از نامزد‌ها را آقا صدا کردید، ولی آقای رئیسی را جناب آقا؟

مجری هم در جواب گفت چشم همه را جناب آقا صدا می‌کنم.

نامزد‌های تصدی ریاست جمهوری پیش از شروع مناظره، برای قرعه‌کشی برای تعیین صندلی و روال پرسش‌های مناظره از ساعت ۱۶ وارد رسانه ملی و استودیو محل مناظره‌ها شدند.

در ادامه، قرعه‌کشی ترتیب صندلی و پاسخ دادن به سوالات نامزد‌های سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری در اولین مناظره زنده تلویزیونی انجام شد. «سعید جلیلی» در صندلی شماره ۱، «سید ابراهیم رئیسی» در صندلی شماره ۲، «امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» در صندلی شماره ۳، «علیرضا زاکانی» صندلی شماره ۴، «محسن رضایی» در صندلی شماره ۵، «محسن مهرعلیزاده» در صندلی شماره ۶ و «عبدالناصر همتی» در صندلی شماره ۷ قرار گرفتند.

مرتضی حیدری مجری مناظره انتخابات اعلام کرد که به دلیل رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی در استودیو، وی و نامزدها از ماسک استفاده نمی کنند.

کلید بی‌خاصیت

پس از شروع مناظرات محسن رضایی گفت که مردم عزیز هشت سال پیش در همین جا اعلام کردم و در برابر کلید بی‌خاصیت یک هزار تومانی نشان دادم و گفتم ارزش پولمان پایین می‌آید.

سوال همتی از رضایی

عبدالناصر همتی در صحبت‌هایش به محسن رضایی گفت که وی به جای اینکه بگوید بانک مرکزی مقصر این وضعیت است بهتر است بگوید چطور می‌خواهد اقتصاد را با گروگانگیری نجات دهد. تصویب نشدن FATF وضعیت ما را بدتر کرده است.

آقای رئیسی شما ۶ کلاس سواد دارید

محسن مهرعلیزاده روی صحبت‌هایش را متوجه رئیسی کرد و بیان کرد: من از آقای رئیسی سوال می‎کنم که حاضرید زن و بچه خود را به دست فردی بسپارید که گواهینامه ندارد تا آن‌ها را به چالوس ببرید. آقای رئیسی شما ۶ کلاس سواد دارید. البته من به سواد حوزوی حضرت‌عالی احترام می‌گذارم، ولی با این سواد نمی‌شود اقتصاد را اداره کرد.

دوستان انشا می‌خوانند

علیرضا زاکانی هم گفت: ما مناظره نمی‌کنیم؛ دوستان انشا می‌خوانند، اینجا وقت پاسخ دادم است آقای همتی؛ زشت است شما ما را متهم به دروغگویی می کنید.

اهدای نوبل شیمی به همتی

زاکانی ادامه داد: آقای همتی به شما و همكارانتان باید نوبل شیمی بدهند به دلیل این بلایی که سر پول ملی آورده اید.

باز شدن پای سلاطین فولاد و شکر به مناظره

محسن رضایی در ادامه مناظره خطاب به عبدالناصر همتی اظهار کرد: شما منبع برای سلطان ساز‌ی فولاد و شکر دارید؛ جناب آقای همتی شما درد مستضعفین را ندارید؛ شما رانت خواران را با ارز ۴۲۰۰ تومنی تامین مالی کردید؛ در دوران شما وضعیت اقتصاد کشور فاجعه بار شده است.

همتی: در مقابل ۵ نامزد به ریاست رئیسی هستم

همتی در ادامه گفت: تشکر می کنم از دوستان. من قبلا هم گفته بودم در مقابل ۵ نامزد به ریاست رئیسی هستم؛ این نامزدها پوششی رئیسی هستند و اگر بخواهند من جواب آنها را بدهم باید قول بدهند که تا آخر بمانند.

رئیس کل سابق بانک مرکزی ادامه داد: آقای جلیلی شما در برجام در زمین ترامپ بازی کردید. آقای جلیلی شما دو کلاس اقتصاد نخوانده اید، دهن من را باز نکنید من می خواهم محترمانه صحبت کنم. آقای جلیلی لطفا از نامزد پوششی بودن در بیایید.

وی خطاب به محسن رضایی هم گفت: آقای رضایی من نحوه گرفتن مدرک شما را می دانم؛ من می دانم چطور نمره گرفته اید. اساتید به دفتر شما می آمدند و نمره می دادند. آقای رئیسی شما ۴۰ سال در قوه قضائیه بودید و الان نمایندگان شما دارند من را تخریب می کنند.

همتی ادامه داد: آقای جلیلی شما ابتدایی ترین مسائل تجارت را نمی‌فهمید. پدر کشور را در آوردید. آقای زاکانی دهان من را باز نکنید، شما که دو کلاس اقتصاد نخوانید. FATF به همت سعید جلیلی، محسن رضایی و دوستان شان در لیست سیاه رفت.

آقای همتی شما چه کردید؟

سعید جلیلی خطاب به همتی گفت: آقای همتی می گویند ۹۰ هزار میلیارد از معوقات دست ۱۱ نفر است بعد می گویند برای قبل است دیگر بدتر پس شما چه کردید؟

رئیسی، سندروم پست‌های بی‌قرار دارد

آقای رئیسی بدون کمک مشاوران می توانید یک سوال اقتصادی جواب بدهید. هر سفری که می‌روید ۴۰ میلیارد تومان هزینه‌اش می شود و چه کسی کارخانه ها را بسته است که شما باز می کنید؛ قاضی‌های شما کارخانه ها را بستند.

مهر علیزاده بیان کرد: اگر دلتان برای اقتصاد سوخته در قوه قضائیه بمانید تا مشکل را حل کنید. آقای رئیسی سندروم پست های بی قرار دارند و سِمت های زیادی را داشته اند. شما در قوه قضائیه حضور داشتید؛ چه بسا ریاست جمهوری را رها کنید برای پست بالاتر.‌ حرف حق را باید زد.

اگر مشکلات مردم با اهانت زدن به من حل می شود باشه بگویید

حجت الاسلام رئیسی خطاب به مهرعلیزاده گفت: این خیلی بد است که کسی در کسوت کاندیدای ریاست جمهوری به خاطر جلب آرا بخواهد تهمت بزند، اگر این حرف‌ها جواب می دادید شما شاهدید که چند سال قبل چه تهمت‌هایی زده می‌شد در همین سالن به من. مردم عزیز ما دسترسی دارند بروند در سایت آموزش عالی شما فکر کنید که بروند در سایت آموزش عالی و ببینند مدرک من چیست؟ آن وقت برای شما بد نمی شود؟ خسته نشدید از این همه اهانت زدن؟ اگر مشکلات مردم با اهانت زدن به من حل می شود باشه بگویید. ببینید واقعا در سایت‌های معاندین چقدر بر ضد من می گویند.

شما دیددی که من در قوه قضائیه چگونه برخورد کردم؛ نه سایت بستیم نه روزنامه بستیم. شما به جایی تعلق دارید که صد‌ها شکایت بر علیه منتقدان آن شده است. می گویید من چرا به واحد‌های تولیدی سر می‌زنم؟ من که نمی خواهم سر بزنم؛ شما گرفتار کردید مردم را. قوه قضائیه ما در سراسر کشور بیش از دو هزار کارخانه را راه اندازی کردم. من زندان‌ها را هم سر می زنم؛ من مدیر نشسته در اتاق نیستم. شما باید جواب بدهید که چرا صدای مردم بلند است؟ که چرا داد همه را درآوردید؟ چرا داد جوانان را درآوردید؟

مردم تا خرخره درگیر مشکلات هستند

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی بیان کرد: احتمالا مردم انتظار دارند وقتی تا خرخره درگیر مشکلات هستند، از راه حل مشکلات آن‌ها بگوییم. بعضی از دوستان همانطور که تا الان برنامه‌ای برای اداره کشور نداشتند، از الان به بعد هم ندارند و با ایجاد دو قطبی‌های کاذب سعی در متهم کردن بقیه دارند.

می‌خواهم ایران را مثل آلمان کنم

مهرعلیزاده اظهار کرد: جمعیت آلمان مثل ما است؛ اما وضعیت خوبی دارد و می خواهم در ایران پیاده کنم‌. این برنامه را بومی سازی کردیم.

قبل انقلاب با زور و اسلحه دانشگاه رفتم؟

محسن رضایی هم در ادامه بحث خطاب به عبدالناصر همتی گفت: آیا من قبل از انقلاب که مهندسی مکانیک دانشگاه علم و صنعت بودم با زور و اسلحه رفتم؟ مدرک اقتصاد من را دکتر عارف امضا کرد.

امان نامه خواستن همتی از رئیسی!

همتی خطاب به رئیسی گفت: آقای رئیسی آیا امان نامه می دهید که من حرف هایم را بگوئم و بعدش دنبالم نیایند پیگیری قضائی نکنند. آقای رضایی تهدید کردند که بعدا از من شکایت می کنند.

همتی خطاب به رضایی بیان کرد: آقای رضایی همین که علیه شما شکایت است و کسی پیگیری نمی کند؛ باید خدایتان را شکر کنید. من اگر رئیس جمهور شوم شما را به عنوان کسی به وضع اقتصادی کشور را به این روز درآوردند به رئیسی معرفی می کنم. این جوری صحبت نکنید. کشور را به این روز انداخته اید و بعد می گویید بانک مرکزی این کار را کرده است.

همتی خطاب به جلیلی گفت: آقای جلیلی لطفا نخندید! این حرف ها خنده ندارد گریه دارد. آقای جلیلی شما مردم را فقیر کرده اید و حالا می‌آیید ایده می‌دهید. آقای جلیلی خواهش می کنم شما و شرکت‌هایتان پایتان را از از اقتصاد بیرون بکشید همه چیز حل می شود.

خواهش از همتی برای علمی صحبت کردن

زاکانی خطاب به همتی بیان کرد: بنده خواهش می کنم از آقای همتی علمی و کارشناسی صحبت کنند، تهمت نزنند و اینکه می گویند پوششی راهبرد ستادهای تخریب علیه بنده است. اگر می‌ترسید که با مفاسد به طور جدی برخورد خواهم کرد، بدانید که آمده‌ایم حق مردم را بگیریم و با این صحبت ها نمی توانید ما را از میدان به در کنید.

خصوصی سازی های بی حساب و کتاب

رئیسی اظهار کرد: می‌گویید چرا من رفتم به کارخانه‌ها سر زدم.خب شما می رفتید چهار تا هم شما می‌رفتید. چرا می‌گویید که شما چرا دویست هزار کارگاه را ایجاد کردید می‌گویید مشکل قضائی داشتند؛ چه کسی مشکل قضائی ایجاد کرد؟ خصوصی سازی‌های بی حساب و کتاب شما بوده است.

دولت سیاه

رضایی در نیمه دوم مناظره گفت: خصوصی سازی در این دولت شکست خورد؛ این دولت سیاه‌ترین دولت ۴۰ سال قبل بوده است؛ نه تنها قفل‌های قبلی را باز نکرد، بلکه قفل ها‌ی دیگری را با شرطی کردن اقتصاد اضافه کرد.

نماینده روحانی نیستم

همتی بیان کرد: من نماینده روحانی نیستم. من به دلیل اختلاف نظر با روحانی از بانک مرکزی کنار گذاشته شدم. روحانی هم قوی تر و سیاسی تر و هم دنیا دیده تر و هم از نظر فن بیان بهتر از همه این نامزدها بود. ولی روحانی هم مشکل شماها را دارد و بینش اقتصادی نداشت و مشکل و گرفتاری من با ایشان همین بود.

لطفا تهمت نزنید

علیرضا زاکانی نخستین فردی بود که در بخش پایانی مناظرات امروز صحبت‌های خود را جمع بندی کرد. وی تصریح کرد: مردم عزیز بنده به عنوان یک رزمنده جرمم این است که در مقابل مفسدان ایستادم، تنها جرم انتصابی بنده مبارزه با فساد، فقر و تبعیض است. اتهام می‌زند که دو تا تجدیدی در تحصیلاتت داشتی، من از جنگ برگشتم امتحان دادم. یا می گویند در دوران دانشجویی مشروطی داشتی، من راننده تاکسی بودم و دو فرزند داشتم و درس هم می خواندم، بنده در دانشگاه تهران درس خواندم و کنکور امتحان دادم و به دلیل معلولیت دستم گفتند برو پزشکی هسته ای بخوان، لطفا تهمت نزنید آقای همتی.

وی افزود: به من می‌گویند نامزد پوششی، امیدوارم بار آخر باشد که این حرف را می زنند، چرا که خود آقای همتی نامزد پوششی هستند، عملکرد ضعیف دولت را می‌خواهند پوشش دهند، شما قرارگاه مرغ راه انداختید، بی تدبیری آقای همتی باعث گرانی مرغ شد، مردم یادتان است که گفتند رونق اقتصادی ایجاد می‌ شود؛ رکود را رد کردیم؛ مردم صداقت می‌خواهند. شما پول چاپ کردید ریختید درون بازار آن وقت می‌گویید کاندیدای عادی هستید؟

دو میلیون فالوور دارم

رئیسی افزود: ما معتقدیم که در فضای مجازی عقب هستیم و زیر ساخت‌ها مشکل دارند؛ من خودم در این فضا هستم و ۲ میلیون فالوور دارم، اما برخی دارند خلط مطلب می کنند.

زاکانی نامزد سوپرپوششی است

عبدالناصر همتی هم در جمع بندی نهایی صحبت های خود در مناظره نخست گفت: من فکر می کردم آقای زاکانی پوششی هستند, ولی الان فهمیدم سوپرپوششی هستند و به هیچ وجه وقتم را صرف پاسخ دادن به ایشان نمی کنم. نکته دوم اینکه به من گفتند چرا به بانک مرکزی آمدی؟ من به بانک مرکزی آمدن و افتخار می کنم در شرایط بسیار سخت بانک مرکزی را اداره کردم و نگذاشتم ایران ونزوئلایی شود. نمی گذارم اقتصاد ما به سمت کره شمالی شدن برود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۲۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۵ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
سلام خواهش میکنم از مردم ایران درست انتخاب کنند و از روی هیجان و احساس کسی را برای اداره کشور انتخاب نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
اگه لازم باشه دوباره به امثال روحاتی رای میدیم مثل سال96 تا کشور دست نا اهلان نیوفته.
انتخاب رئیسی یه اشتباه بزرگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۴ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
اصلاح طلب و اصولگرا نداره!! چرا؟
چون شما اگر طرفدار استقلال باشی حتی اگر پرسپولیس بهترین گل جهانو بزنه باز تو نمیای ازش تعریف کنی
اگر کسی طرفدار اصلاحاته حتی اگر کاندیدای اصلاحات واقعا شخص ضعیف النفسی باشه بازم طرفداران اصلاحات بهش رای میدن با وجود اینکه مثلا رقیبش از اصولگرا شخص کاملا دنیا دیده و با تجربه ای باشه
مشکل ما دو قطبی کاذب ساخته شده هست که مانع دیده شدن شخص اصلح میشه
اصلاح طلب ها فقط خوبی های خودشون و بدی های رقیب رو میبینن و اصولگرا ها هم به همین منوال
ما باید شخصی که واقعا کارامد و اصلح هست رو انتخاب کنیم فارغ از جناح که برنامه هارو پیش ببره
و نکته مهم اینه که حتی اگر من هم کاندیدا میشدم برنامه داشتم مهمتر از برنامه کارنامه کاندیدا هست
ایا این شخص اراده اجرا تارد یاا خیر
درست انتخاب کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
این ها همش جنگ زرگری
اصلاح طلب و اصول گرا نداره
فقط آدم راستگو
باشهامت که فردا اگر نتوانست بیاد راست حسینی بگه توی توان من نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
همتی ارزش پولو با خاک یکسان کرد کسی پست خودشو نمیتونه به درستی انجام بده چطور میتونه ی پست بالاتر رو انجام بده همتی بخاطر با خاک یکسان کردن ارزش پول باس استیضاح میشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
همتی برنده انتخابات است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
آقای مهر علیزاده! اگر مدرک باید مرتبط باشد شما چطور رییس زورخانه و تربیت بدنی بودید؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۱:۴۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
مناظره نبود
منازعه بود
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۰۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
چرا آقای همتی در مورد ابربدهکاران بانکی هیچ جوابی نداد ؟ خب بعد از اینکه حمله ش به رئیسی تموم شد کاش در یک چمله در مورد این ابربدهکاران بانکی هم یک اظهارنظر میکرد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۰۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
برای این که جوابی نداشت و فقط قصدش تخریب بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
ی جوری حرف می‌زد انگار آقای رئیسی بدهکار بانکی و رانت و خلق پول بدون پشتوانه کرده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
چرا هیچکدوم از نامزدهاپاسخ سئوالات رو نمی دادن ؟ چرا درمورد سهام عدالت ازشون سئوال پرسیده نشد که بالاخره کی این سهام بدست مردم میرسد؟اینا چه دل پری از هم داشتن بجای اینکه به فکر اقتصاد ومعیشت مردم ورفع گرانی باشند داشتن ناکارامدی یکدیگررا رو میکردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
مثل اینک اقای رییسی ندیدید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۰۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
شما امدین ابرو همدیگه ببرین یامنازره کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
چرا تو سوالاتی که از کاندیداهای ریاست جمهوری پرسیده شد هیچ اثری از آموزش وپرورش و برنامه آنها در مورداین نهاد زیر ساختی وآینده ساز پرسیده نشد؟ سیاست و اقتصاد درست ولی آموزش مغفول مانده برای همینه از دنیا عقبیم
Iran (Islamic Republic of)
هیچکس
۱۰:۵۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
سلام، موضوع مناظرات 15 خرداد 1400 مسائل اقتصادی بود، و هریک از نامزدهای محترم فقط بایستی در این موضوع مناظره کرده و برنامه میدادند ان شاا... در روزهای آتی درمورد موضوعات فرهنگی و آموزش پرورش هم بحث میشود.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۰۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
این مناظره اقتصادی بودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
انشاالله در پای صندوق رای نشان خواهیم داد که می شود کشور را بدون مذاکره و وطن فروشی به بهترین شکل اداره کرد
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۰:۱۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بنده خدا همتی از اول با روحانی مشکل داشت و روحانی مجبور شد دو هفته به انتخابات همتی را برکنار کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
اگر همتی از روز اول با روحانی مشکل داشت چرا با طناب پوسیده روحانی رفت توی چاه بانک مرکزی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
این برکناری فقط به خاطر استفاده در تبلیغات انتخاباتی خصوصا استفاده در مناظرات بود،برای اینکه مثل دیروز همتی بگوید من یک ادم معمولی هستم که با مسئولین دولتی مناظره میکنم و دیگر اینکه بگوید من از دولت و بلایی که سر مردم اورده جدا هستم و برای ریاست جمهوری برنامه دارم و گرنه چطور در این سه سال نفهمیده با روحانی اختلاف نظر دارند حالا یه دفعه قبل انتخابات به این نتیجه رسیدند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
فقط رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۰۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
مشکل ما نه سیاسی است و نه نظامی است بلکه اقتصادی است و گره و کلید هم به دست قاضی نیست بلکه اقتصاددان انقلابی است.
بیشتر تهدیدات و خطراتی که ایران عزیز را تهدید خواهند کرد از نوع اقتصادیند .
خوشبختانه در نظامی و سیاسی قدرتمندیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
آقای رئیسی گفت : من مدیر و به خط کن خوبی ام یعنی رئیس جمهور باید برش و عرضه ی گرفتن تخصص از دیگران برای پیشبرد اهداف دولت رو داشته باشه نه اینکه خودش حتما تخصص داشته باشه ! مهم مشورت گیری و تیمی کار کردنه که ایشون می تونه!!!!!!بقیه اگه صداقت دارند اگه ایشون رئیس شد بهش مشاوره و برنامه اشون رو بدند.!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
رئیس جمهور نباید حتما اقتصاد دان باشه ولو مشکل مملکت اقتصاد باشه
رییس‌جمهور باید مدیر باشه که از ظرفیت اقتصاد دان ها و روابط بین‌الملل و کشاورزی عمران و هزارو یک چیز دیگر را به کار بگیرد
اگه اقتصاد قراره درست بشه باید با کشور ها تعامل داشته باشیم باید ساختوساز رونق بگیره و کلی چیز دیگه نگاه تک بعدی به مسائل پیچیده کشور تخصص یک اقتصاددان نیست
در درجه دوم هم حتی اگر کسی تخصص داشته باشد مهم این است که اراده اجرا داشته باشد جناب رئیس جمهور وقت هم دکترای اقتصاد از انگلیس داشتند ولی اراده اجرا خیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
واقعا آقای رئیسی با اخلاق مدیر و مدبر هستند
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۰۹:۲۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
این همتی و مهرعلیزاده در خصوص آذری های با بصیرت چی فکر کردن؟؟؟؟ من آذری هستم و میدونم این دو نفر دنبال چی هستن! بخدا با عوام فریبی و آری صحبت کردن نمیتونید رای مردم رو جمع کنید! مردم عملکرد شماها و هم قطارهای شما رو دیدند و نیازی به آذری صحبت کردن نیست! رای ما آذری ها سید ابراهیم رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
سوء استفاده از تعصبات قومی و زبانی ، مذهبی خودش یک امتیاز منفی برای کسانی است که قصد سوء استفاده از این شگرد را دارند و این نشانگر این است که این آقا منطق قوی و برنامۀ قابل ارائه ای برای مدیریت کشور ندارد و بخاطر همین به این شگرد ها روی می آورد ، من خودم یک آذری زبان هستم و وقتی این کار آقایان را دیدم اگر ذره ای نظر مثبت به این آقایان داشتم ، کاملاً برگشتم .
Iran (Islamic Republic of)
محمدصالح
۰۹:۲۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بعد از دیدن مناظره مطمئن شدم که انتخاب اصلح فقط رئیسی هست.
Iran (Islamic Republic of)
جانم فدای ایران
۰۹:۲۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بسیاری از مردم آنچه را که به آنها تلقین میشود را باور دارند و اهل تحقیق و بررسی نیستند ما برای خودمان تصمیم نمی‌گیریم برای ملتی هشتاد ملیونی تصمیم میگیریم.
# رییس اقتصاددان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
اینها همون مردم سال ۹۲ و ۹۶ هستند.
Iran (Islamic Republic of)
شهروند بی سواد
۱۵:۰۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
پس اگه بیدار نشن مملکت رو دست همونا میدن و این کشور دیگه جای زندگی کردن نمیشه - شما کابینه آقای همتی رو ببین دقیقا کابینه روحانی عه فقط رییس جمهور اش فرق میکنه - خب دوباره کشور رو بدین دست همینا فکر میکنید چی میشه
Iran (Islamic Republic of)
فرزند زاگرس مرکزی
۰۹:۱۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
قابل توجه مردمانی که پیشرفت کشور و ملت و خودشان را میخواهند
# انتخاب اقتصاد دان کاری و بابرنامه نه اقتصاد ندان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
رئیسی رئیسی امید یک ملتی :)
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۰۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
ای ول.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
کار ندارم ولی به نظرم آقای قاضی زاده هاشمی برعکس سایر نامزدا که علیه هم حرف میزدن بدون حاشیه برنامه ارائه میدادن و خوب بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
خنده دار است آقای همتی رضایی وجلیلی راعامل مشکلات اقتصادی وبانکی می داندبعد می گوید نخندید.آقای مهر علی زاده یا همتی از کجا وچطوری مدرک دکترا گرفتند که دیگران رابه بی سوادی متهم می کنند
Iran (Islamic Republic of)
موسی الرضا عابدی
۰۶:۵۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
با سلام
امام جواد(ع) فرمودند:در انتخابت سه چیز را مد نظر داشته باش ۱_ عجله نکن ۲_ با دیگران ( متخصصان) در مورد آن موضوع مشورت کن ۳_ بعد از انتخابت به خدا توکل کن . انشاالله که رئیس جمهوری خوب انتخاب شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
درود بر رئیسی که سعید محمد و دوستی جوانان نخبه ایرانی پشتش هستند.
جوانان، دولت سوم روحانی و خاتمی دولت پیرمرد هاست قول وعده های سر خرمن این جماعت را نخورید و تکرارشان نکنید. رای ما ابراهیم رئیسی.
Iran (Islamic Republic of)
عاشق
۰۶:۱۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
فقط آقای رییسی.
متین و مومن و با اخلاق و پرتلاش
Iran (Islamic Republic of)
عاشق
۰۶:۱۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
فقط آقای رییسی.
متین و مومن و با اخلاق و پرتلاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
انشاءالله که اقای ریئسی میشه ریئس جمهور
ما تو این چند سال کارکرد های همشون را دیدیم
اقای ریئسی از همشون عاقل تر و عادل تر و مرد تر هست
به امید روز های خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
رای من فقط محسن رضایی برای دگرگونی کشور و جدیت و عمل و در راستای حفظ حقوق و مدنیت مردم و رشد بالندگی کشور و از کار انداختن تکرار های ناکار آمدی و بی فایده گی مانند برنامه های دولت های قبل ...این یعنی تغییر و تحول و رفاه حال و زندگی مردم ....امیدوارم رضایی رای بیاره رئیس جمهور مقتدر فقط رضایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
درود بر رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
این رو بدونید آدم های ضعیف یکی از ابزارهاشون حرمت شکنی و تهمت زدن هست.
Iran (Islamic Republic of)
Samaneh
۰۲:۳۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
سلام من رای اولی هستم و بعد تماشای مناظره این نظر شخصی خودمه: من آقای رئیسی رو میخوام (به دلیل سابقه و گذشتشون) با روحیه مدیریتی جناب قاضی زاده ،با اندیشه های اُمیدوارانه جناب جلیلی، روحیه جدیت و خروس جنگی جناب رضایی و نکته سنجی جناب زاکانی.
(البته سوای نظر شخصیم امیدوارم هرچی پیش بیاد برا کشورم خیر باشه)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
حقیقتا که رییسی هوچی بازی در نمیاره و راستگو هست
و غم مردم داره و دنبال رأی جمع کردن به هر قیمتی نیست

من خودم چند دوره شرکت نکردم ولی این دوره به احترام صداقت این مرد تمام قد در انتخابات شرکت میکنم و به رییسی رأی میدم با جون و دل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
حقیقتا که رییسی هوچی بازی در نمیاره و راستگو هست
و غم مردم داره و دنبال رأی جمع کردن به هر قیمتی نیست

من خودم چند دوره شرکت نکردم ولی این دوره به احترام صداقت این مرد تمام قد در انتخابات شرکت میکنم و به رییسی رأی میدم با جون و دل
Iran (Islamic Republic of)
امید
۰۱:۵۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
این رفتار زشت کاندید ها رو همه میدونیم کی اولین بار استفاده کرده
همون کسی که میگفت رای نمیدم
همون که یک ملت رو به جون هم انداخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
زمان جنگ کسانی پای کار بودند که دلسوز مردم بودند شاید بعضیاشون مردک و تخصص نداشتند اما به فکر مردم بودند به خاطر همین مردم کمتر سختی کشیدند
به نظر من کشور دلسوز می خواهد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
من فقط به امام رمان رای میدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
امام زمان به رای نیاز نداره ، به بصیرت نیاز داره . تاخیر در ظهور به خاطر بصیرت نداشتن ما است . به وسیله بصیرت است که زمینه ظهور فراهم میشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
Yjc خیال نکن نمیفهمیم.اکثر پیامهامونو نمیذاری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
این همتی ومهر علیزاده فقط زمانی که دروغ کم میارن یک کلمه راست میگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
همتی و مهرعلیزاده در مجموع یه سوال هم جواب ندادن و فقط توهین و حمله و تخریب کردن و از خودشون تعریف و تمجید کردند آخه اگه برنامه داری چرا توضیح ندادی .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
اگه با روحانی مشکل داشتی تو دو سال بعنوان کمک کارش ارزش دلار رو از 8 هزار به 21 هزار نمی رسوندی. و استعفا میدادی. نه اینکه دم انتخابات بعنوان سیاه نمایی رئیست بطور نمایشی اخراجت کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
واقعا خبرگان چطور همتی و مهرعلیزاده را احراز صلاحیت کرده اند،در حالیکه آثاری از آلزایمر دارند؟به علاوه از نظر اخلاقی هم ضعف شخصیتی بسیاری دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
آقای همتی و مهر علیزاده نمی توانند با بی ادبی ،آذریها را طرفدار خود کنند در این مملکت اقوام دیگر از قبیل عربها و کردها و بلوچها هم زندگی میکنند از ملت ایران و رهبر ایران عذر خواهی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
اولا هیچ آذری طرفدار ظلم وخیانت نمی‌شود. ثانیا شما به چه جرات و خیانتی اقوام رو در مقابل یگدیگر قرار می‌دهید نیت شما جزء نیت خباثتی و دشمنی با آذریها و ایران هست. کل ایران سرای من هست و بقیه اقوام هموطنان با شرفمون هستن و دست در دست هم میکنیم ایران رو آباد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
خدایش خیلی رو می خواد وضع مردم ببینی واینگونه حرف بزنی جناب آقای همتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
هر مسئولی که کار اشتباه رو انجام بده و عمد توی کارش باشه باید مجازات بشه
باید سیستم پاسخگویی مسئولین رو راه انداخت
همه باید پاسخگوی کارهاشون باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بنظرمن اقای قاضی زاده بنحواحسن وبازیرکی وباسیاست ازاین مناظره برای خودش وجه مثبت ساخت وارای سبد رای خودش را ارتقا بدهد واقعا ادم زیرکی هست خودش را وارد حاشیه وبدوبیراه نکرد برنامه ارئه داد وازفرصت حواشی مناظره بخوبی بهره مند شد والان درنظرسنجی جایگاه ارتقا پیداکرد وهمچنین جناب رئیسی چون تخصص اصلی وی سخنرانی هست سخنران خوبیه ولی برنامه وی جذاب نبود از حاشیه مناظره میخواست استفاده کنه که از قاضی زاده زیرک تر نبود اقای قاضی زاده نه تنها افزایش ارا پیدا کرد بلکه جام اخلاق را هم بادستایش بالا برد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
فقط ظهور آقا امام زمان (عج)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
یعنی تاآن وقت هیچ کاری نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
گل گفتی . شیر خدا و منجی موعودم آرزوست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
فقط رضایی برنامه دقیق و عملی داشت
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۰:۳۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
ما مخلص امام زمان هستیم اما چه ربطی به اینجا دارد؟
این روش ها برای منحرف کردن رای برخی دیگه قدیمی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
انشاءالله که اقای ریئسی میشه ریئس جمهور
ما تو این چند سال کارکرد های همشون را دیدیم
اقای ریئسی از همشون عاقل تر و عادل تر و مرد تر هست
به امید روز های خوب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
عاقلتر؟؟!!
عاقل بی برنامه؟؟!!
مردتر حالا مشخص نمیشه موقع خدمت به مردم مشخص میشه .
#انتخاب یک اقتصاددان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
انشاءالله دولت دست اقتصاددان انقلابی بیفته
Iran (Islamic Republic of)
بشارت
۱۱:۱۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
سلام بزرگوار مشکل ما با اقتصاد دان حل نمی شه، ما مدیر لازم داریم
یه سر به مدارک تحصیلی سران دیگر کشور ها مثل آلمان ژاپن چین آمریکا و انگلیس بزنید
متوجه می شوید
مراقب باشیم
رای دادن به افراد نیست بلکه به تفکر است
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۲۳:۵۱ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
خخخخخخخخخخخ
دادن چندین مصدوم و زخمی در مناظره اول
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس۹
۰۲:۴۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
جدال بر سر پست و مقام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
همتی توهم عین رئیست یعنی روحانی میمونی اما نمیدونین دیگه مردم ازتون خسته هستن ازبس که دروغ گو هستین وفقط برای توجیه کم کاریتون به بقیه تهمت میزنین .
Iran (Islamic Republic of)
H
۲۳:۵۰ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
فقط همتی ولا غیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
سلام به هموطن عزیز، آیا شما از سرمایه داران هستید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
خب معلوم شد هیشکدوم برای خدمت نیامدند !!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۵ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
خاک بر سر ما با این کاندیداها...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۲ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
رییسی نمیتونه مقتدر صحبت کنه ای کاش بکشه کنار یه نفع قاضی زاده یا جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
رسول بهزاد
۰۹:۰۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
به عمل کار براید،به سخن دانی نیست.
Canada
ناشناس
۰۹:۵۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
مگر قراره جناب رییسی سخنگو باشد
قراره دلسوز و مرد عمل و نگاه به درون و جوانگرایی داشته
باشد و به ما میتوانیم اعتقاد داشته باشد که ایشان دارد
بهترین گزینه جناب رییسی است
بخاطر کارنامه مثبت ایشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
روحانی خوب سخنرانی می‌کنه دوست داری؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۰ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
کار اقای رئیسی در مقام قضاوت درست بود فقط یه گله ازش داریم چرالاریجانی رئیس سابق قوه را دادگاهی نکردن چون اختلاسها دوران لاریجانی افتاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
چون از خودشون باید هوای همدیگر را داشته باشت
Iran (Islamic Republic of)
صابر
۲۳:۴۰ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
تا قبل مناظره کلا یه فکر دیگه میکردم در مورد همتی ، فکر میکردم چه انسان فرهیخته و باسوادیه
ولی کلا نظرم 180 درحه برگشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
رای ما بشار اسد
United States of America
ناشناس
۲۳:۳۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
بیچاره ما مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
من رای به آقا امام زمان میدهم. مردم ما باید همه یعنی همگی بریم در خیابان ها فریاد سردهیم یا صاحب الزمان ظهور کن مارو ازدست اینا نجات بده. هیچ کس مانند امام زمان نمیتونه مارو نجات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
همه عالم دیگه به این نتیجه رسیدن که بجز ظهور منجی موعود ، راهی برای نجات بشر نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بله ولی وظیفه شیعه اینه که زمینه سازی کنه برای ظهور
زمینه سازی هم با ایجاد حکومت ممکن میشه اگه جمهوری اسلامی نبود این توانایی های موشکی و غیره هم نبود فوقش یکی دوتا گروهک چریکی شیعه داشتیم
زمینه ظهور از دولت ظهور میگذر
Iran (Islamic Republic of)
Mohammad
۲۳:۳۰ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
من که از همون اول برنامه حالم از همتی بهم خورد:/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
جنابان آقایان همتی و مهر علیزاده
درود بر شرفتان که این گونه اخلاق اسلامی را به واقع به نمایش گذاشته اید
مردم خیلی زودتر از الان باید پی به این مساءل می بردن....
ولی چه می شه کرد تا بوده دیر فهمی کار دستمون داده
Iran (Islamic Republic of)
نوری
۲۳:۲۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
مهرعلیزاده تربیت نداره ...همتی هم با اون گند ی که تو بورس زد ،تا حالا محاکمه نشده بره خدا رو شکر کنه ،چقدر پررو هستید شما ها ،با دروغ و فحش دیگه نمیتونید رای بیارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
توهین مهرعلیزاده به آقای رئیسی رو هیچ وقت فراموش نمیکنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
مهرعلیزاده سندروم پست بیقرار داره
خودش هم اعتراف کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
هر سال چندتا رو میارن که یکی از یکی بدترن مردم گول نخورین
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۲۳:۲۶ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
جلیلی واقعا تایید بود
قاضی زاده هم خوب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
جلیلی شعاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
تنها اقتصاد دان کره زمین یا شاید کهکشان چند سال اقتصاد مملکت دست بود چه کار کردی دفاع کن چرا جا خای میدی تا دیروز که دست با کلید ساز تو جیب مردم بود حالا چی شده فرار میکنی ازش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
آقای‌رییسی انسان‌خوبی‌هست،اما‌باید‌به‌احمدی‌نژاد‌صلاحیت،میدادند،تا‌در‌سلامت
کامل‌رای‌میاورد،ورییس‌جمهور‌میشد،اما،الان،خیلی،شبه،در،ریاست‌
ایشان‌هست،چون،اکثررقیبان‌اصلی،صلاحیت،نگرفتند،مهمترینش
جناب‌آقای‌احمدی،نژاد،درحضورایشان،اگررییسی،رای،میآورد،حرفی،
نبود،
Iran (Islamic Republic of)
نوری
۲۳:۱۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
برای مهرعلیزاده متاسفم ،چقدر بی تربیتی اخه،پسر ده ساله ی من مودب تره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
همتی می خواد با فرافکنی از پاسخ به سئوالات طفره بره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
مهرعلیزاده پست های خودش که بیان کرد از سندروم هم گذشت . تو را خدا اینها مردم را چه فرض کردن .
Iran (Islamic Republic of)
حاج قاسم
۲۳:۰۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
جناب آقای، همتی
شما نیازی به مناظره ندارید حقانیت جناب عالی و هم قطارانتون که بقول آقای رضایی تبدیل شده به اسکوتر کاملا برای مردم ایران روشن و واضح هستش
الا برکت الله
Canada
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
توصیه به همه نامزدها
ملت در این چند دهه همتون را خوب میشناسند
ابروی همدیگر را نبرید
وقتی کسی حرف و برنامه برای ارایه دادن ندارد
دیگری را صایع میکند
ملت به برنامه جامع و عملی و زمانبدی شده
رای خواهند داد
از همه تون دلسوزتر با برنامه تر .رییسی است وبس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
افسوس.کیا قراره یشن ریس جمهور،حتی یه سوال هم درست جواب ندادن.بی برنامه.اینا چجوری تایید صلاحیت شدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
یعنی خدا وکیلی با این اوضاع اقتصادی می خواین ما بشینیم و مناظره لبینیم و رای بدیم . من به کسی کاری ندارم . اما من رای نمی دم .اصلا و ابدا .
این همه ما رئیس و قوه داریم چیکار کردن برای ما .چرا باعث و بانی مشکلات مجازات نمیشه !؟
چرا بااینکه دم انتخاباته برای دلگرمی مون نظارت بر بازار و استخدامی هانیست
چرا دولت داره می ره .اما مابرای استخدام هنوز تعیین و تکلیف نشدیم !!!!
چرا و چرا و چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۹ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
فقط رئیسی میتونه مملکت را نجات بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
وسط مناظره برق ما رفت.اینم از دسته گل دولت کلید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
رای ما رئیسی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
جالب نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
من میخواستم رای ندم.
ولی وقتی توهین ها و بی ادبی های همتی و مهر علیزاده رو دیدم حتماً رای میدم به رئیسی هم رای میدم.
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۲۲:۴۶ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
فقط اقای ریئسی
Iran (Islamic Republic of)
م. ش.
۲۲:۴۶ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
جناب زاکانی حرف نداشت، دست مریزاد داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۵ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
سوپر پوششی
سرباز وطن
سرباز ولایت
جلیلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
رای‌مافقط‌آقای‌رئیسی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
همگی خجالت بکشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۸ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
باید همتی و مهرعلیزاده خجالت بکشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
بزرگترین کاپ بی اخلاقی در مناظرات را افسادطلبان از آن خود کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناسناس
۲۲:۴۳ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
مدرکی که خارج از کشور قابلیت ارزش گذاری نداره مدرک نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
خارج از کشور غالبا به مدرک نگاه نمیکنن عزیز جان نمونش آبراهام لینکن که محبوب ترین رئیس جمهور امریکا هم هست هیچ مدرک دانشگاهه هم نداره چون اصلا دانشگاه نرفته!فک کردی همه مثل ما دنبال مدرکن؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
الهی دروغگوها و شایعه سازان و دزدان بیت المال به زمین گرم بخورن.ما مردم برای ایران عزیزمان خون شهدا دادیم و نمیگذاریم دوباره یه مشت ترسوی غرب پرست بیان رییس جمهور بشن.
United States of America
sina
۲۲:۳۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
اصلاحطلبا ادب ونزاکت رو باختن به تمام معنا، پر واضح بود قصد جوابگویی به سوالات رو ندارن (چون اصلا جوابی نداشتن) بنابراین بهترین دفاع رو در حمله کردن دیدن
دروغ واضحی مثل 6 کلاس سواد که بقول آقای رئیسی با دو دقیقه جستجو تو اینترنت مشخص میشه، نشون میده اینا چقدر دستشون خالیه!
اف بر تو جناب آقای همتی
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۳:۰۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
واقعا چرا همتی دروغ به این بزرگی گفت؟ همچین تهمتی رو که مردم زود می‌فهمن واقعا چه فکری کرد باخودش؟
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۲۲:۳۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
اون کسی که برنامه نداره و می خواهد با تخریب دیگر رقبا رو از میدان بدر کنه بدرد ریاست جمهوری نمی خوره یک رئیس جمهور خوب باید دست پاک باشه عافیت طلب نباشه مدام در حال کار باشه نترس و شجاع باشه و از وجود مشاوران خوب و دلسوز استفاده کنه به سواد هم نیست منم منم نکنه مدرکشه به رخ دیگران نکشه هزار تومنی ما قیمت یک آدامس هم نیست اون کسی که اقتصاد خوانده نمیدونه ارز چند نرخی رانت درست میکنه این وضع اقتصاده رئیس بانک مرکزی چه کسی شدید آقای همتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
وای به حال اصلاح طلبان اگر مثل دوره قبل لحظه آخر مردم را از جنگ خودساخته ی الکی بترسانید و با این کار رای جمع کنید.روحانی هم با همین ترفند رای جمع کرد و ۸ سال کشور را معطل و عقب افتاده کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
کدوم جنگ
اون دوران دیگه تموم شد
الان ما هر روز داریم با موشک ، اسرائیل و پایگاه های آمریکا رو میزنیم
United States of America
ناشناس
۲۲:۳۶ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
سلام ، شورای محترم نگهبان این همتی رو چرا رد صلاحیت نکرد
Iran (Islamic Republic of)
موسی
۲۲:۳۵ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
کسانی که من امروز در این مناظره دیدم هیچکدام دردی از این ملت دوا نمی کنند حالا ببینید کی گفتم قشنگ به خاطر بسپارید چهار سال دیگر همه با هم خواهیم دید
Canada
ناشناس
۲۲:۳۳ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
بجای خراب کردن یکدیگر و ابروریزی ایران زمین
ملت منتظر برنامه زمانبدی شده و عملی تون برای حل مشکلات هستند و بس
ماشالله همتون دکترا داشتید
کشور را به اینجا کشاندی
فقط رییسی کارنامه مثبتی دارد و دلسوز و مرد عمل است و بس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
برگشته میگه خرج سفرهای استانی رییسی میلیاردی هزینه داره!!دروغگوها خجالت نمیکشید.سفر داخل کشور مگه چقدر هزینه داره.میره تا مشکلات مردم را از نزدیک ببینه.
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۳:۰۸ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
آره واقعا گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۲ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
قیمت هواپیمارو هم کشیده رو سفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
درود بر مردان میدان.درود بر مردان عمل.
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۲۲:۲۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
همتی که گیر به مدرک رضایی و دیگر اقتصاددان‌ها میداد بداند همان امضای بی ارزشت پای اسکناس ملی با این صحبت کردند بی ارزشت شد ،قرار نبود با کانال عوض کردن و پاچه خواری رای جمع کنی.
این توهین به فهم مردم ترک و عزیز کشورمان است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
ما مردم آذربایجان طرفدار عدالتیم نه فریب با زبان دلمون حرف بزنید که از دست امثال مهر علیزاده و همتی خونه.
United States of America
ناشناس
۰۹:۴۰ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
احسنت .باور کنین اینا خودشون میدونن رای نمیارن .واسه همین از را قومی .قبیله ای میخوان وارد بشن .آذربایجانی عزیز گول اینا رو نخورین .
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۲:۲۴ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
ریسی اگر شایستگی داشت همان قوه قضاییه و اختلاسگران و دزدان را می‌گرفت که دم دستش بودند هشت سال اصولگراها و هشت سال اصلاح طلبان ،حالا نوبتی هم باشه نوبت اصولگرا ها و ریسیه مگه نه!!!!!!!!؟؟؟؟؟
بابا دست بردارید از این جناح بازیها و مسخره بازیها در اداره کشور .
انتخاب یک اقتصاددان متعهد و سرباز وطن و شایسته ایران و ایرانی.
زیرا ایران عزیز ما با تهدیدات بزرگی در آینده روبروست.
Canada
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
جناب رییسی اختیار تام نداشتند
ولی اگر اینشالله رییس جمهور شوند
اختیار تام دارند و انموقع عدالت ایشان را خواهید دید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
ننگ بر دزدان بیت المال
ننگ بر غرب پرستان
Iran (Islamic Republic of)
طرفدار حق
۲۲:۲۱ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
من که امیدی به هیچ کس ندارم که وضع موجود را درست بکنه یا باید از ایران فرار کنیم یا صبر کنیم امام زمان ظهور کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۶ خرداد ۱۴۰۰
بنی اسرائیل به حضرت موسی (ع) گفتند ما همینجا میمونیم تو و خدات برید بجنگید
این ایه قرانه
یعنی باید دست رو دست بذاریم تا امام ظهور کنه
حکومت زمینه ساز ظهور باید تشکیل بشه تا ظهور محقق بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۸ ۱۵ خرداد ۱۴۰۰
وای به حال این اصلاح طلبا اگر لحظه آخر بیان و مردم را از جنگ بترسانن و رای مردم را جذب کنن.وای بر مردم ساده لوحی که به این اصلاح طلبان خودخواه رای بدن
۱۲
آخرین اخبار