دعوت حماس برای تحصن فلسطینیان در مسجد الاقصی

جنبش حماس از فلسطینیان برای تحصن در روز پنجشنبه در صحن‌های مسجد الاقصی با هدف مقابله با اشغالگری صهیونیست‌ها دعوت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) درباره عواقب اجازه دادن رژیم اشغالگر برای راهپیمایی رقص پرچم‌ها ازسوی شهرک‌نشینان صهیونیست و به عبور از باب العامود هشدار داد و از فلسطینیان برای مقابله با رژیم اشغالگر در کرانه باختری و تحصن در روز پنجشنبه در صحن‌های مسجد الاقصی دعوت کرد.

«محمد حماده» سخنگوی جنبش حماس در شهر قدس در این باره گفت: اجازه دادن رژیم اشغالگر به عبور راهپیمایی شهرک‌نشینان از باب العامود با هدف ترمیم چهره این رژیم است که به خاک مالیده شد در روزی که مقاومت دلیرانه ملت فلسطین در کرانه باختری، قدس و سرزمین‌های اشغالی ۴۸ و در راس آن موشک‌های مقاومت در غزه عزیز و قهرمان، غرور آن‌ها را لگدمال کرد و آن‌ها را به پناهگاه‌ها کشاند، در حالی که هزاران نفر از شهرک‌نشینان صهیونیست برای هتک حرمت و یورش به مسجد الاقصی برنامه‌ریزی کرده بودند.

وی افزود: ما به رژیم اشغالگر درباره استفاده از قدس به عنوان ابزاری برای فرار از بحران‌های داخلی خود و شکست آن در حل مشکلات سیاسی خود هشدار می‌دهیم. اشغالگران باید بدانند که نبرد دفاع از قدس و مسجد الاقصی متوقف نشده است و هریک از افراد ملت ما شمشیر قدس هستند.

«عبدالله صیام» عضو شورای استانداری قدس نیز در پیامی گفت: ما درباره راهپیمایی رقص پرچم‌ها که رژیم اشغالگر دعوت به برپایی آن در روز پنجشنبه و در بخش قدیمی قدس اشغالی کرده است هشدار می‌دهیم، زیرا این امر منجر به تشدید دوباره تنش‌ها در این شهر می‌شود.

کانال تلگرامی القسطل نیز اعلام کرد: برخی مقابله با تظاهرات شهرک‌نشینان صهیونیست برای یهودی‌سازی قدس در روز پنجشنبه آینده و حفاظت از مسجد الاقصی از بیم یورش به آن را خواستار شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار