درخواست برای کناره گیری نتانیاهو از قدرت در سرزمین‌های اشغالی

نفتالی بنت در یک سخنرانی خطاب به نتانیاهو گفت: بیش از این برای ماندن بر سر قدرت اصرار نکند و از پافشاری‌های بی مورد دست بردارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، نفتالی بنت، رئیس حزب راستگرای خانه یهود در یک سخنرانی از پافشاری‌های بیش از حد بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای حفظ قدرت و نیز ایجاد تفرقه و اختلاف میان صهیونیست‌ها اظهار تاسف کرد.

وی گفت: مردم دوست دارند خاطره‌ای خوش از نتانیاهو در ذهن داشته باشند نه آسیب‌هایی که وی در هنگام ترک قدرت به آن‌ها زده است.

بنت افزود: ما مجاز هستیم که در انتخابات به تشکیل دولت رای بدهیم؛ حتی اگر قرار باشد توسط نتانیاهو اداره نشود. این دولت راستتر از دولت فعلی خواهد بود.

بنت در این سخنرانی از یاریو لوین، سخنگوی کنست خواست تا چهارشنبه اجازه دهد پارلمان به دولت جدید رای اعتماد داده و وزیران جدید قسم یاد کنند.

هشت رییس حزب در رژیم صهیونیستی روز گذشته هم در فراخوانی مشابه بر همین خواسته‌ها تاکید کردند.

بنت بار دیگر خطاب به لوین عنوان کرد: من می‌دانم که شما تحت فشار نتانیاهو زیر بار این فشار رفته اید تا او بتواند زمان بخرد. این شاید به نفع نتانیاهو باشد، ولی برای ما خوب نیست. مردم از شما انتظار دارند این روز‌های آتش و دود را زودتر تمام کنید.

با نزدیک شدن به زمان برکناری بنیامین نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی، سازمان اطلاعات و امنیت داخلی (شین بت) با انتشار بیانیه‌ای هشدار داد زمزمه‌هایی از آشوب‌های سیاسی در میان مردم به گوش می‌رسد.

نتانیاهو بار‌ها در روز‌های گذشته در مورد نتیجه انتخابات هشدار داده و آن را یک رژیم به شدت چپ خوانده بود که منافع صهیونیست‌ها را به خطر خواهد انداخت.

نفتالی بنت قرار است جای نتانیاهو را بگیرد. او ریاست یک حزب افراطی کوچک را برعهده دارد و بسیار مورد انتقاد صهیونیستهاست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار