رشد سه برابری کمک‌های مردمی به کمیته امداد

کمک‌های مردمی به کمیته امداد در خراسان جنوبی از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال رشد ۳ برابری داشته است.

سلم آبادی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در دو ماهه ابتدایی امسال مبلغ نهصد و ۵۹ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی در قالب صدقات جمع آوری شد که این میزان در مدت مشابه پارسال در استان دویست و ۴۰ میلیون تومان بوده است.

او افزود: بیش از ۷۵ درصد درآمد‌های صدقات به صورت الکترونیکی و مابقی به صورت سنتی (صدور قبض دستی) بوده است.

سلم آبادی ادامه داد: بیشترین مبالغ صدقات جمع آوری شده مربوط به صندوق‌های کوچک خانگی با مبلغ ششصد و ۳۹ میلیون تومان است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی تصریح کرد: تعداد صنادیق صدقات فعال در استان ۷۸ هزار و ۴۶۳ است که شامل ۷۴ هزار و ۸۵۴ صندوق کوچک، هزار و ۹۱۴ صندوق بزرگ در اماکن و هزار و ۶۹۵ صندوق بزرگ در معابر است.

او همچنین به روش‌های نوین پرداخت کمک‌های مردم به نیازمندان اشاره و اظهار کرد: مردم می‌توانند از طریق کد دستوری تلفن همراه #۰۵۶*۸۸۷۷*، سامانه نیکوکاری با شماره گیری ۰۹۶۸۸۷۷ و اپلیکیشن‌های سنا، بام، ایوا، بله و سکه کمک‌های خود را واریز کنند.

سلم آبادی عنوان کرد: هم استانی‌ها می‌توانند از طریق دستگاه‌های خوپرداز مبالغ کمکی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۵۸۸۹۰ بانک ملی دادگستری بیرجند و شماره حساب ۰۱۱۱۶۷۶۵۱۸۰۰۵ بانک ملی دادگستری بیرجند واریز کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در پایان گفت: مردم عزیز می‌توانند با مراجعه به سایت کمیته امداد استان از هر شهری که باشند، مشخص کنند که به حساب کمیته امداد شهر دلخواه خود کمک شان را واریز کنند.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار