فروش سوالات کنکور این بار پول نشد/پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از دستگیری عامل خرید و فروش سوالات کنکور سراسری در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد برای صدور حکم لازم به دستگاه قضایی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، محمدرضا یاری فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس امنیت عمومی اسلام آبادغرب در خصوص فعالیت زنی که اقدام به خرید و فروش سوالات کنکور سراسری و کمک به داوطلبان آزمون سراسری خارج از ضوابط برگزاری آن و برای دستیابی به افشای و پاسخ سوالات آزمون سراسری کنکور تلاش می‌کرد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او گفت : در همین راستا ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی موفق به شناسایی محل اختفای متهم در شهرک جهاد اسلام آبادغرب شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

غرق شدن جوان ۲۵ ساله‌ در رودخانه

فرمانده انتظامی هرسین، از غرق شدن جوان ۲۵ ساله‌ای در رودخانه یکی از روستا‌های شهر بیستون خبر داد.

علی عزیزیان افزود: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن یک نفر در روستای چشمه سهراب بیستون، تیمی از ماموران به محل اعرام شدند.

او افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد جوان ۲۵ ساله‌ای که همراه خانواده برای تفریح به آن منطقه مراجعه کرده بود حین شنا کردن در آب رودخانه غرق می‌شود.

فرمانده انتظامی هرسین با اشاره به بیرون کشیده شدن جسد جوان غرق شده، از شهروندان خواست بدون توجه به اصول و فنون شنا از این اقدام خودداری کنند.

کشف ۷۵ راس گوسفند قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی کنگاور از کشف ۷۵ راس گوسفند قاچاق به ارزش ۲ میلیارد ریال در این شهرستان و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

عنایت فلاحی افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و نسبت به توقیف آن اقدام کردند.

او ادامه داد: ماموران در بازرسی از کامیون توقیفی ۷۵ راس گوسفند قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲ میلیارد ریال می‌رسید، کشف کردند.

فرمانده انتظامی کنگاور از دستگیری یک نفر در این راستا و معرفی وی به دستگاه قضایی جهت صدور حکم لازم خبر داد و گفت: کامیون توقیفی نیز روانه پارکینگ شد.

 فلاحی مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه‌های پلیس کنگاور در سال حمایت از تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها عنوان کرد .

پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در اسلام آبادغرب

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب با اشاره به بازرسی از ۵۴ واحد صنفی در طول ۷۲ ساعت گذشته، گفت: ۱۷ واحد متخلف از این تعداد پلمب شد.

او افزود: علاوه بر پلمب این تعداد واحد صنفی متخلف، ۲۷ فقره سرقت نیز کشف و ۱۵ سارق هم دستگیر شدند.

 یاری توقیف ۱۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف و انتقال آن‌ها به پارکینگ را از دیگر اقدامات پلیس اسلام آبادغرب برشمرد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.