استاد دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: مطالبه مردم باید مبارزه با فسادی باشد که هم اکنون در کشور لانه گزینی کرده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سعید شاکریان عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: مطالبه مردم مبارزه با فساد است و همه خواهان مبارزه با فساد و نابسامانی مالی و رانت‌خواری هستند؛ بنابراین برای ایجاد اصلاح وضع موجود و مبارزه با خواری باید مردم به نامزدی سالم و دارای کارنامه روشن رأی دهند.

او افزود: نامزدهای ریاست جمهوری برای مبارزه با فساد باید برنامه دهند و لازم است در انتخاب مسئولان ستادها خود دقت کنند و اجازه ندهند که افراد مسئله‌دار به بدنه تشکیلاتی این نامزدها نفوذ کنند.

عضو هیئت‌علمی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت بیان کرد: در این دوره از انتخابات شاهد هستیم که بسیاری از افراد که گاهی متصل به کانون‌های قدرت و ثروت هستند برای نامزدها ستاد می‌زنند و برای آنها تبلیغ می‌کنند که این نفوذ افراد دارای فساد برای دولت آینده خطرناک است، همچنین برای مبارزه با فساد که امروز در کشور لانه گزینی کرده است، دولت آینده باید طرح ویژه داشته باشد.

رئیس ستاد گفتمان مبارزه با فساد آیت الله رئیسی در خوزستان گفت: این ستاد در سطح کشور در حال فعالیت است و دنبال احیا گفتمان مبارزه با فساد در کشور است.

این استاد دانشگاه تأکید کرد: دولت آینده باید ضد فساد و بدون تعارف به جنگ با ناکارآمدی برود و اساتید دانشگاه برای چابک سازی دولت آماده ارائه طرح و برنامه هستند.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.