در بسته حوادث امروز بخوانید؛

توقیف ولوو با ۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق / کشف کلت کمری توسط پلیس اصفهان

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۱۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

توقیف ولوو با ۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق

سرهنگ اصغر زارع رییس پلیس راه استان اصفهان بیان داشت: ماموران گشت پلیس راه "شاهین شهر-کاشان" حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک کامیون تانکردار ولوو مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: این خودرو ۲۳ هزار گازوئیل را حمل می‌کرد که راننده مدارک قانونی و مجوز‌های مربوطه را ارائه نداد و خودرو و محموله توقیف شدند.

رییس پلیس راه استان اصفهان با بیان اینکه در این خصوص راننده کامیون دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد، خاطر نشان کرد: هرگونه فعالیت در زمینه قاچاق کالا و ذخایر کشورمان می‌تواند باعث رکود اقتصادی و افزایش تورم شود که از عموم شهروندان تقاضا می‌شود هرگونه اخبار مربوطه را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

کشف کلت کمری توسط پلیس اصفهان

سرهنگ "حمیدرضا اکبری فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان  گفت:ماموران پلیس اصفهان با اشرافیت و هوشمندی خود مطلع شدند فردی قصد دارد با یک دستگاه خودرو سواری جک یک قبضه اسلحه جنگی کلت کمری را حمل کند که بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار دادند.

توقیف ولوو با ۲۳ هزار لیتر گازوئیل قاچاق / کشف کلت کمری توسط پلیس اصفهان



او در ادامه افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضائی خودروی مذکور را با ۵ نفر سرنشین متوقف و در بازرسی به عمل آمده از آن یک قبضه اسلحه کلت جنگی با ۲ فشنگ مربوطه را کشف و سرنشینان خودرو را دستیگر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان درپایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده قضایی به مرجع قضائی تحویل شدند گفت: امنیت مردم خط قرمز ناجا میباشد و نیروی انتظامی با مخلین امنیت با تمام ظرفیت خود مقابله می‌کند.

 

کشف ۳ تن زغال بلوط قاچاق در خمینی شهر

سرهنگ"غلامرضا براتی گفت: مأموران کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی در زمینه تهیه غیر مجاز چوب بلوط و تبدیل آن به زغال فعالیت دارد موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع با هماهنگی مقام قضائی به کارگاه تولید زغال متهم اعزام و در بازرسی از این مکان ۳ تُن زغال که به صورت غیر مجاز از چوب بلوط جنگلی تهیه شده بودند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ارزش این محموله را برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و اظهار کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر وبه همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

 

قاچاقچیان حشیش ناکام شدند

سرهنگ محمد دالوند بیان داشت:نیرو‌های واحد رزمی یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان با همکاری ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان حین کنترل و رصد هوشمندانه یکی از جاده‌های فرعی و خاکی شهرستان به ۲ دستگاه خودروی سواری پراید که در این مسیر در حرکت بودند مشکوک و به راننده آن‌ها دستور ایست دادند، اما خودرو‌ها بدون توجه به دستور ماموران با سرعت به راه خود ادامه دادند.

او افزود: در این هنگام ماموران پس از چندین بار اخطار قانونی و عدم تمکین رانندگان با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت خودرو‌ها تیراندازی و آن‌ها را متوقف کردند.

سرپرست معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این عملیات طی بازرسی از خودرو‌های مذکور ۶۸ کیلو حشیش کشف و رانندگان خودرو‌ها نیز دستگیرو تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد قاچاقچیان این مقدار مواد را از مرز‌های شرقی کشور بارگیری کرده و قصد داشتند با استفاده از راه‌های فرعی و بیابانی به تهران منتقل کنند که با تیزهوشی ماموران در عملی کردن نقشه خود ناکام شدند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.