اقدامات لازم برای توسعه ورزش البرز را انجام خواهیم داد

استاندار البرز گفت: برای ارتقای سرانه‌های ورزشی زیر ساخت‌های ورزشی البرز را به صورت جدی دنبال خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، عزیزاله شهبازی، استاندار البرز  روز سه شنبه در آئین بهره برداری از خانه جودو این البرز و آئین کلنگ زنی کمپ اردو‌های تیم ملی گفت: ورزش‌های رزمی در البرز طرفداران بسیاری دارند از این رو تاکنون هر حمایتی که توانستیم برای افزایش امکانات این ورزش‌ها انجام دادیم.

استاندار البرز با اشاره به تعلیق جودو جمهوری اسلامی ایران افزود:  با وجود اینکه جودو کشورمان به مدت چهار سال تعلیق شده، اما فعالیت در این رشته ورزشی مهیج و پرورش قهرمانان بزرگ متوقف نمی‌شود.

شهبازی گفت: به همین منظور طی ۲ سال اخیر ۱۲ سالن ورزش جودو در کشور گشایش یافته تا علاقمندان به این ورزش، فعالیت خود را با انگیزه و امکانات بیشتری ادامه دهند.

او با بیان این که افتخارات کشور در رشته جودو فراموش نمی‌شود افزود: امیدواریم که بزودی این تعلیق تمام و همچنان شاهد افتخارآفرینی جودوکاران کشورمان باشیم.

استاندار البرز گفت: البته این تعلیق را به جان خریدیم تا پای آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران بمانیم و به دنیا نشان دهیم که همچنان رژیم صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسیم.

شهبازی در ادامه به توسعه زیر ساخت‌های ورزشی در این استان اشاره کرد افزود: در یک سال گذشته میزبان تعداد زیادی از روسای فدراسیون‌های ورزشی در استان بودیم و این امر نشان دهنده علاقه و استقبال ما از ورزش و تلاش برای ارتقا زیرساخت‌ها و سرانه‌های ورزشی استان دارد.

مجتبی جانعلی، مدیر کل ورزش و جوانان البرز نیز در این مراسم گفت: نخستین خانه جودو تخصصی استان در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اعتبارات ملی و استانی راه اندازی شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان البرز  با بیان این که اجرای این طرح از سال ۹۲ آغاز شده افزود: احداث خانه تخصصی جودو  البرز به طور قطع تاثیر بسیار خوبی در توسعه این رشته ورزشی در این استان خواهد داشت، پیش از سالن‌های چند منظوره‌ای برای فعالیت ورزشکاران وجود داشت، اما این سالن به صورت تخصصی است و به سهمیه  ما در تیم‌های ملی، قهرمانی جهان و المپیک تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت.

انتهای پیام/ر. ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.