جانشین انتظامی استان ایلام:

مشارکت حداکثری در انتخابات موجب ناکامی دشمنان می‌شود

عزیزاده با بیان اینکه دشمنان ایران اسلامی در تلاش برای کمرنگ نشان دادن انتخابات هستند گفت: مشارکت مردم در انتخابات موجب ناکامی دشمنان می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ شهاب عزیز زاده جانشین انتظامی استان ایلام  اظهار داشت: کم کم به مهم‌ترین رویداد سال ۱۴۰۰ و انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای شهر و روستا نزدیک می‌شویم و در این روز باید هوشمندانه عمل کنیم.

او با بیان اینکه برگزاری انتخابات نماد مردم سالاری است، افزود: مشارکت حداکثری مردم، انتخاب فرد اصلح و رقابت سالم در انتخابات از موارد مورد تأکید مقام معظم رهبری و برقراری امنیت این مهم در راس مأموریت‌های نیروی انتظامی قرار دارد.

جانشین انتظامی استان ایلام ادامه داد: وجود امنیت، موجب انتخاباتی پرشور خواهد شد و نیروی انتظامی در جهت تامین امنیت و آرامش مرم تا پایان این عرصه مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

او با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر رعایت ۳ ویژگی شور انتخاباتی، سلامت انتخابات و امنیت انتخابات، خاطر نشان کرد: امروز دشمن برای هر قدم ما برنامه‌هایی آماده دارد و می‌خواهد بین مردم و مسولان فاصله ایجاد کند، اما مردم همانند گذشته در عرصه اتخابات با مشارکت حداکثری دشمنان را ناکام خواهند کرد.

سرهنگ عزیز زاده ادامه داد: حضور آگاهانه و مدبرانه اقشار مختلف مردم در پای صندوق‌های رای و انتخاب افراد اصلح و پایبند به ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی و انقلابی، زمینه ساز توسعه همه جانبه میهن اسلامی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه تولید امنیت، یک تولید همگانی است و نیازمند همراهی همه شهروندان در این راستا هستیم، تصریح کرد:نیروی انتظامی از ماه‌ها قبل برنامه ریزی‌های خوبی را در جهت تامین امنیت انتخابات انجام داده است.

سرهنگ عزیزاده خاطرنشان کرد: متولی کار نظارت و رصد فضای مجازی برعهده پلیس فتا است و فعالیت‌ها، جرائم و تخلفات انتخاباتی در فضا‌های مجازی استان با تلاش شبانه‌روزی پلیس فتا استان رصد و با متخلفان برابر قانون برخورد قاطع می‌شود.

جانشین انتظامی استان ایلام گفت:با توجه به مشخص بودن دستورالعمل‌های تبلیغاتی و انتخاباتی در چارچوب قانون به ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌ها توصیه می‌کنیم که مطابق قوانین تبلیغاتی انتخاباتی در فضای مجازی عمل کنند.

انتهای پیام /غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.