فرماندار فردوس :

شعب اخذ رای در فردوس ۱۵ درصد افزایش یافت

فرماندار فردوس گفت: با توجه به شیوع کرونا و به جهت جلوگیری از ازدحام جمعیت پای صندوق‌های رای، شعب اخذ رای در این شهرستان ۱۵ درصد نسبت به انتخابات دوره قبل افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،حلاج مقدم فرماندار فردوس در نشست کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان فردوس گفت: در انتخابات ۲۸ خرداد ماه امسال ۶۴ شعبه اخذ رای در شهرستان فردوس خواهیم داشت که از این تعداد ۵۸ شعبه ثابت و ۶ شعبه سیار است.

وی افزود: از این ۶۴ شعب، ۶۱ مورد برای انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا و سه شعبه ویژه ریاست جمهوری در نقاط خارج از شهر و مسافران در نظر گرفته شده است.

حلاج مقدم اظهار کرد: ۳۵ شعبه شهری و ۲۹ شعبه روستایی در این شهرستان برپا می‌شود که ۲۵ شعبه در شهر فردوس، هفت شعبه در بخش مرکزی و ۳۲ شعبه در شهر اسلامیه مستقر خواهد شد.

فرماندار فردوس افزود: یک هزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم در روند برگزاری انتخابات همکاری خواهند کرد.

حلاج مقدم تاکید کرد: مردم نگران مسائل بهداشتی در حوزه‌های رای گیری نباشند چرا که حداکثر تدابیر را اندیشیده‌ایم و ۱۵ درصد مراکز اخذ رای برای جلوگیری از ازدحام جمعیت افزایش یافته است ضمن اینکه بر مراکز اخذ رای نظارت کامل بهداشتی صورت خواهد گرفت.

وی گفت: طبق آمار دوره‌های قبل انتخابات، ۹۳ درصد مردم شهرستان فردوس که واجد شرایط رای دادن بودند در انتخابات شرکت کرده‌اند که نشان می‌دهد مردم فردوس همیشه در صحنه بوده‌اند و امیدواریم در این انتخابات نیز شاهد حضور پرشور و چشمگیر مردم باشیم.

فرماندار فردوس افزود: علیرغم مشکلات، تنگنا‌ها و انتقاداتی که وجود دارد مردم باید مثل همیشه صحنه‌های حضور گسترده را خلق کنند و دشمنان نظام را که درصدد دلسرد کردن مردم هستند، ناکام بگذارند.

وی تصریح کرد : مردم با استفاده از حق انتخاب قانونی خود تغییراتی را که می‌خواهند از طریق حضور در انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شورا‌های اسلامی ایجاد کنند و مهر تاییدی بر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل بدخواهان بزنند.

حلاج مقدم گفت: نامزد‌های انتخابات و حامیان آنان به جای تخریب یکدیگر با شناختی که از خود و شهر دارند، نیازمندی‌های شهر، برنامه‌ها و اهداف خودشان را مطرح کنند.

در این نشست شهرداران فردوس، اسلامیه و باغستان از اقدامات انجام شده برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات در این شهر‌ها گفتند و آمادگی زیرساخت‌های تبلیغات شهری از ۲۰ خرداد که آغاز تبلیغات نامزد‌های شورا‌ها است را اعلام کردند.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.