آغاز تبلیغات انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه

مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به آغاز تبلیغات انتخابات شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت : برپایی ستاد‌های انتخاباتی در کرمانشاه در فضای سرپوشیده ممنوع است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیر کرمی مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : ویروس کرونا امروز به کلمه‌ای آشنا برای مردم تبدیل شده و بیش از یک سال جهان را با ایجاد مشکلات فراوان درگیر کرده است.

او با اشاره آغاز فرآیند تبلیغات انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی کرمانشاه گفت : در استان کرمانشاه تاکنون نزدیک به ۲ هزار نفر جان خود را براثر این بیماری از دست داده‌اند و اگر دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت نشود پیک جدید کرونا مجدد آغاز خواهد شد.

مدیرگروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی در ستاد‌های انتخاباتی مطابق دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا ضروری است.

کرمی با اشاره به اعمال محدودیت‌های تبلیغات انتخاباتی از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا افزود: برپایی ستاد‌های انتخاباتی در فضای سرپوشیده ممنوع بوده و با متخلفان برخورد می‌شود و کاندید‌ها تنها مجاز برپایی ستاد انتخاباتی در فضای باز با ۳۰ درصد ظرفیت هستند.

او ادامه داد: برگزاری و راه اندازی کارناوال‌های تبلیغاتی بر اساس دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا ممنوع است و کاندید‌ها می‌توانند دستورالعمل کامل را از سایت وزارت بهداشت دریافت و مطالعه کنند.

مدیر گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: باید در ستاد‌های انتخاباتی از توزیع مواد غذایی پرهیز شود تا زنجیره انتقال ویروس کرونا تشکیل نشود.

کرمی با اشاره به بازرسی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان و بازرسان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تا امروز با نظارت بازرسان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بیش از ۷۰ هزار اخطار بهداشتی به واحد‌های توزیع مواد غذایی و کالا‌های اساسی داده شده و متأسفانه ۲۰ هزار واحد صنفی پلمب شده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.