رئیس سازمان آتش نشانی مهاباد:

۱۷ راس دام زنده در خشم آتش سوختند

احمدی با اشاره به وقوع آتش سوزی در آغل گوسفندان در روستای دهبکر مهاباد، گفت: در این آتش سوزی ۱۷ راس گوسفند از بین رفتند.

رحمان احمدی رئیس سازمان آتش نشانی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: حوالی ساعت ۹:۳۰ صبح امروز در پی تماس شهروندان مبنی بر آتش سوزی آغل گوسفندان در روستای دهبکر نیرو‌های سازمان آتش نشانی سریعا به محل حادثه اعزام شدند.

احمدی با بیان اینکه آتش سوزی با کمک آتش‌نشانان و با همکاری مردم به طور کامل مهار شد، افزود: متاسفانه این آتش سوزی سبب نابودی کامل آغل و تلف شدن ۱۷ راس گوسفند شد.

این مقام مسئول علت وقوع این حادثه را بی احتیاطی مالک گوسفندان عنوان کرد و گفت: این اتفاق ضرر مالی برای مالک گوسفندان در برداشت.

رئیس سازمان آتش نشانی مهاباد با اعلام اینکه مهار آتش ۳ ساعت به طول انجامید، تصریح کرد: با توجه به وسعت منطقه این بخش نیازمند یک دستگاه ماشین آتش نشانی به منظور کمک به مردم در زمان بروز حادثه است.

او خاطرنشان کرد: شهروندان برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی نیز می‌توانند با شماره تلفن ۱۲۵ این سازمان در طول شبانه‌روز تماس بگیرند.

مهاباد دارای ۱۹۲ روستا در ۲ بخش مرکزی و خلیفان است.

این شهرستان دارای ۲۴۰ هزار رأس دام سبک، ۲۴ هزار رأس دام سنگین، ۵۰۰ رأس تک سمی و پنج هزار قلاده سگ است.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.