محکومیت تجاوز رژیم صهیونیستی به خاک سوریه از سوی حماس

سخنگوی جنبش حماس در بیانیه‌ای تجاوز ارتش رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را محکوم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، حازم قاسم، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز (چهارشنبه) حمله شب گذشته رژیم صهیونیستی به خاک سوریه را محکوم کرد.

این جنبش در بیانیه‌ای تاکید کرد: حمله شب گذشته به خاک سوریه، جنایتی جدید در چارچوب تجاوزات دشمن صهیونیستی علیه منطقه است.

قاسم حازم گفت: دشمن صهیونیستی به تجاوزات و اقدامات تحریک‌آمیز خود علیه امت با تعرض به مقدسات و اراضی عربی ادامه می‌دهد و لازم است که امت در برابر این تجاوزات و برای مقابله با آن دست به دست هم دهند و سد راه تروریسم و جنایات دشمن شوند.

ارتش سوریه در بیانیه‌ای اعلام کرد جنگنده‌های متجاوز صهیونیستی با نقض حریم هوایی لبنان اهدافی را در منطقه مرکزی و جنوب سوریه هدف حمله قرار دادند، اما پدافند هوایی ارتش بلافاصله فعال شده و در واکنش به موقع، بیشتر موشک‌های دشمن صهیونیستی را رهگیری و منهدم کرد.

بر اساس اعلام منابع خبری سوریه‏، ۹ فروند جنگنده متجاوز صهیونیستی با نقض حریم هوایی لبنان به سمت اهدافی در شهر‌های حمص و دمشق راکت شلیک کردند.

رژیم صهیونیستی با نقض قوانین حقوق بشری بار‌ها و بار‌ها به سوریه حمله کرده است که حتی در برخی موارد غیرنظامیان نیز در این حملات کشته شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار