شرکت پنج هزار داوطلب در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران

آزمون انتخاب و انتصاب مدیران مدارس در چهارمحال و بختیاری به صورت برخط برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید قائدامینی رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: پنج هزار داوطلب در آزمون انتخاب و انتصاب مدیران استان شرکت کردند که به علت شیوع کرونا و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، این آزمون به صورت برخط از طریق سایت جامع مدیریت و آموزش فرهنگیان به نشانی ltms.medu.ir و از طریق نشانه آزمون‌ها، صبح دوشنبه ۲۴ خردادماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ دقیقه برگزار می‌شود.

او افزود: این آزمون، از منابع سند تحول بنیادین، آیین نامه اجرایی، دستورالعمل مالی، برنامه درس ملی، برنامه تدبیر و قانون رسیدگی به تخلفات اداری طرح شده است.


بیشتر بخوانید


قائدامینی اضافه کرد: این فرآیند در مجموع شامل ۸۰۰ امتیاز است که سوابق عملکرد و آزمون حضوری هر کدام ۲۰۰ امتیاز و مصاحبه هم دارای ۴۰۰ امتیاز است.

او اظهار داشت: متقاضیان باید در روز آزمون رأس ساعت ۱۰ صبح، از طریق تلفن همراه، وارد سامانه ltms.medu.ir شده و روی گزینه آزمون‌ها یا انتخاب و انتصاب مدیران کلیک کرده و پس از ورود نام کاربری و رمز خود (همان کد ملی و رمز LTMS) وارد آزمون شوند و به ۷۰ سوال در ۷۰ دقیقه پاسخ دهند.

قائدامینی ادامه داد: استقرار نظام شایسته سالاری، تضمین کیفیت در اجرای برنامه‌های آموزشی و تربیتی مدارس از اهداف فرآیند انتخاب و انتصاب مدیران است و این آزمون، فرآیند انتخاب مدیران جدید، مدارس دولتی، هنرستان و مدیران مجتمع‌های آموزشی و شبانه روزی را شامل می‌شود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار