صدور حکم ظالمانه بازداشت اداری برای فرمانده جهاد اسلامی فلسطین

رژیم صهیونیستی برای فرمانده ارشد جنبش جهاد که در زندان این رژیم در اعتصاب غذا به سر می‌برد، حکم ظالمانه بازداشت اداری صادر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، مقامات رژیم صهیونیستی برای «خضر عدنان» از مقامات ارشد جنبش جهاد اسلامی که در اسارت این رژیم است، حکم بازداشت اداری صادر کردند.

بازداشت اداری یک نوع بازداشت ظالمانه فلسطینیان به دست رژیم صهیونیستی است که در آن یک فرد را بدون تفهیم اتهام و محاکمه برای مدت نامعلومی، زندانی می‌کنند.

باشگاه اسرای فلسطین اعلام کرد: خضر عدنان ۴۳ ساله اهل شهرک عرابه در جنوب جنین در کرانه باختری به یک ماه بازداشت اداری محکوم شده است.

خضر عدنان از یازده روز پیش در اعتراض به بازداشت خود در اعتصاب غذا به سر می‌برد و مدت حکم صادر شده علیه او نیز از تاریخ بازداشت او آغاز می‌شود و در ۲۹ ژوئن به پایان می‌رسد.

این اسیر فلسطینی اهل شهرک عرابه استان جنین در سی ام ماه مه گذشته در پست ایست و بازرسی نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری بازداشت شد.

او در سال ۲۰۱۲ نیز ۶۶ روز در زندان‌های رژیم صهیونیستی اعتصاب غذا کرد و توانست حکم آزادی خود را از دادگاه رژیم صهیونیستی بگیرد.

این فرمانده ارش جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ نیز به ترتیب ۵۲ و ۵۹ روز در اعتراض به بازداشت اداری خود اعتصاب غذا کرد.

به گفته نهاد‌های مربوط به امور اسرا، رژیم صهیونیستی ۴۴۰۰ فلسطینی از جمله ۳۹ زن و ۱۵۵ کودک را در اسارت خود دارد و برای ۵۰۰ نفر از این زندانیان حکم بازداشت اداری صادر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۰۴ ۱۹ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
مقاومت اسلامی فلسطین هم هر اسیر صهیونیستی را که گرفته و بگیرد موظف است حکم بازداشت اداری برایشان صادر کند مقابله به مثل کند و برای آزادی و مبادله اسیران اقدام کنند و هر اسیر صهیونیستی را که می دهند باید 100 اسیر فلسطینی را از زندانهای صهیونیستی آزاد و مبادله کنند و جریمه نقدی نگهداری از اسیر صهیونیستیشان را هم باید به فلسطینیان مقاومت اسلامی پرداخت کنند . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار