پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ استان بوشهر نیرو جذب می‌کنند

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: روند جذب نیروی انسانی برای تکمیل کادر پرسنلی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ استان در حال انجام است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر عبدالرحیم دادجو مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با تاکید بر جبران کمبود نیروی آموزش دیده در زمینه فوریت‌های پزشکی استان بیان کرد: با دستور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و ابلاغ دستورالعمل‌های جذب نیرو در این زمینه؛ نسبت به رفع نواقص در عرصه فوریت‌های پزشکی اقدام شده است.

وی عنوان کرد: ماده ۵ قانون ارتقای بهره‌وری تاکید کرده که کارکنان بالینی بخش دولتی و غیردولتی در نوبت‌های شب و ایام تعطیل با ضریب (۱.۵) محاسبه می‌‌شود، مشمولین این ماده اجازه کار بیش از دوازده ساعت متوالی را نداشته و می‌توانند در صورت نیاز، ماهانه حداکثر (۸۰) ساعت بر اساس دستورالعمل ماده (۲) این آیین‌نامه با توافق کارفرما اضافه‌کاری انجام دهند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر بیان کرد: استخدام بر اساس شرایط و ضوابط و دستورالعمل‌های استخدامی صورت خواهد گرفت و اطمینان می‌دهیم در حیطه فوریت‌های پزشکی کمبود‌های موجود نیز جبران شود.


بیشتر بخوانید


دکتر دادجو افزود: در حال حاضر تمامی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ به شکل شبانه روزی در جای جای استان بوشهر در حال ارایه خدمت به مردم هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.