شهرکرد میزبان مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور

جوانان دوومیدانی کار کشور از یکم تا پنجم تیرماه در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی که به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود، به رقابت می‌پردازند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، داریوش صمیمی رئیس هیئت دوومیدانی چهارمحال و بختیاری گفت: مسابقات دوومیدانی قهرمانی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی کنیا روز‌های یکم و دوم تیر در بخش پسران و روز‌های چهارم و پنجم همین ماه در بخش دختران به میزبانی چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

او بابیان اینکه در بخش پسران بیش از ۲۲۰ ورزشکار و در بخش دختران ۲۰۰ دوومیدانی کار بنا به آخرین قوانین بین‌المللی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مبارزه با کرونا با یکدیگر رقابت می‌کنند، افزود: به جز رقابت‌های ماده پرتاب چکش و پرتاب دیسک که در کمپ پرتاب‌های شلمزار برگزار می‌شود، مسابقات دیگر مواد در مجموعه ورزشی شهدای شهرکرد برپا خواهد شد.


بیشتر بخوانید


صمیمی اضافه کرد: ورزشکارانی که در این مسابقات حدنصاب ورودی مسابقات قهرمانی جوانان جهان را به دست بیاوردند، اواخر مردادماه ۱۴۰۰ در شهر نایروبی کشور کنیا به میدان می‌روند.

او با اشاره به اینکه تاکنون صادق صمیمی، محمدرضا رحمانی و محلا محروقی در ماده پرتاب دیسک و دانیال بی‌باک در ماده ۴۰۰ متر موفق به کسب حدنصاب ورودی مسابقات جهانی کنیا شده‌اند ادامه داد: صادق صمیمی با حضور در مسابقات قهرمانی جوانان کشور به دنبال شکستن رکورد جوانان ایران است که با توجه به برگزاری این مسابقات در شهرکرد امید می‌رود این پرتابگر بتواند رکورد ۶۳ متر پرتاب دیسک جوانان را که در اختیار محمد صمیمی است، ارتقا دهد.

صمیمی گفت: صادق صمیمی در مسابقه رکوردگیری که اواخر اردیبهشت در تهران برگزار شد، پرتاب ۵۸ متر و ۹۲ سانتی‌متر را به ثبت رساند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار