نظارت ۷۸ ناظر انتخاباتی در زیرکوه

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان زیرکوه گفت: در انتخابات پیش رو ۷۸ ناظر انتخاباتی وظیفه نظارت بر حسن اجرای تکالیف و وظایف قانونی مربوط به انتخابات این شهرستان را عهده دار خواهند بود.

امینی رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان زیرکوه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در انتخابات پیش رو ۷۸ ناظر وظیفه نظارت بر روند انتخابات را عهده دار خواهند بود و از این تعداد ۶۸ نفر بازرس هستند که ۱۶ بازرس در حوزه انتخابیه بخش زهان، ۱۱ بازرس در شاسکوه و ۴۱ بازرس در بخش مرکزی وظایف و مسئولیت‌های تعیین شده را انجام خواهند داد.

او افزود: ۴ سر بازرس و یک بازرس ویژه نیز برای انتخابات امسال در شهرستان تعیین شده اند که در روز برگزاری گزارشات لازم را به هیئت بازرسی انتخابات شهرستان ارائه خواهند کرد.

امینی بیان کرد: هیئت بازرسی انتخابات شهرستان تلاش خواهد کرد با رعایت اصل بی طرفی، نقش خود را در برگزاری انتخابات قانونمند و پرشور در شهرستان ایفا کند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان زیرکوه گفت: همچنین سامانه پیامکی ۹۸۱۰۰۰۵۶۲۵۶۳۳۴۴۴ و تلفن ۳۲۵۰۴۴۰۲ برای دریافت اخبار و اطلاعات و گزارشات شهروندان و کاندیدا‌ها  توسط هیئت بازرسی انتخابات پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.