۴ ماه حبس برای فردی که به مکرون سیلی زد

فردی که به صورت رئیس جمهور فرانسه سیلی زده بود به ۴ ماه حبس محکوم شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دادگاه فرانسه فردی را که به صورت «امانوئل مکرون»، رئیس جمهور این کشور سیلی زده بود، به ۴ ماه حبس محکوم کرد.

دادستان‌های فرانسه خواستار ۱۸ ماه حبس برای این فرد ۲۸ ساله شده بودند.

دادگاهی در فرانسه «دامین تارل»، فرد ۲۸ ساله‌ای که هفته گذشته به صورت امانول مکرون سیلی زده بود را محکوم به ۱۸ ماه حبس کرده بود، اما این حبس به ۴ ماه کاهش یافته است.

رئیس جمهور فرانسه روز سه شنبه در بازدید از شهر «دروم» در جنوب شرقی فرانسه مورد استقبال مردم این شهر قرار نگرفت و یکی از شهروندان هنگامی که مکرون در حال نزدیک شدن به جمعیت برای دست دادن می‌شد، به صورت او سیلی محکمی زد.

در فیلم منتشر شده از این اتفاق نشان می‌دهد که مردی با عینک و ماسک به صورت زده، به قدری سیلی محکمی به رئیس جمهور فرانسه زد که آن را به عقب پرتاب کرد. او کمی قبل از اینکه به مکرون سیلی بزند، فریاد «مرگ بر مکرون» را سر داد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
۴ ماه؟؟؟؟گفتم الان اعدامش کردن لابد
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۳۳ ۲۱ خرداد ۱۴۰۰
خود مکرون بخاطر این همه ظلمی که به مردم خودش کرده و آنان را زخمی کرده و کشته و به پیامبر اکرم مسلمانان توهین کررده و توهین کنندگان را مجازاتشان نکرده باید تا آخر عمرش به زندان بی افتد با اعمال شاقه و انفرادی و خوردن شلاق به صورت مداوم . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار