دستگیری سارق با ۲۰ فقره سرقت در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری سارق دوچرخه و محتویات داخل خودرو با ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ توحید فارسی فرمانده انتظامی شهرستان مراغه گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت در سطح شهرستان تیم ویژه عملیاتی متشکل از کاراگاهان پلیس آگاهی اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

اودر ادامه افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنّی و بررسی‌های همه جانبه یک سارق حرفه‌ای را در این رابطه شناسایی و با شگرد‌های خاصّ پلیسی وی را دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت دادند.

او تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های فنی به عمل آمده به ۲۰ فقره سرقت دوچرخه و محتویات داخل خودرو در این شهرستان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به کشف مقادیری قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه متهم افزود: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ فارسی در پایان با اعلام اینکه برای دستیابی به امنیت اجتماعی مطلوب در جامعه، جدّی گرفتن مشارکت مردمی بسیار مهم است خاطرنشان کرد: شهروندان نسبت به تجهیز وسایل نقلیه به قفل و امکانات ایمنی اقدام و از رها کردن دوچرخه در بوستان‌ها و جلوی سالن‌های ورزشی خودداری کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.