یورو ۲۰۲۱؛

لوکاکو: نسل طلایی تیم ملی بلژیک به پایان خود رسیده است

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال بلژیک درباره شرایط این تیم قبل از آغاز رقابت‌های جام ملت‌های اروپا توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جردن لوکاکو بازیکن سابق تیم ملی فوتبال بلژیک و برادر ستاره حال حاضر این تیم (روملو لوکاکو) در ارتباط با شرایط تیم ملی بلژیک قبل از آغاز رقابت‌های یورو ۲۰۲۱ اظهار کرد: همه بازیکنان و کارشناسان دنیای فوتبال می‌دانند که بلژیک تیم بسیار خوبی است، اما باید در مسابقات یورو عملکرد خوبی داشته باشیم و یک عنوان مهم کسب کنیم. البته تیم ملی ما در صورت پیروزی مقابل فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ نیز می‌توانست مهمترین جام تاریخ خود را کسب کند، اما شکست خوردیم و عنوانی بهتر از سومی نتوانستیم کسب کنیم و همچنان از شکست مقابل فرانسه ناراحت هستیم.

ستاره دعوت نشده به تیم ملی بلژیک ادامه داد: اینکه مردم و رسانه‌ها از شما انتظار زیادی دارند و به شما لقب نسل طلایی داده اند فشار بسیار زیادی را به تمام بازیکنان تیم وارد می‌کند. اکنون که به نظر می‌رسد این مسابقات آخرین فرصت‌ این نسل برای کسب افتخار است، فشار طرفداران نیز سنگین‌تر می‌شود و بازیکنان نیز با شرایط سخت تری روبه رو هستند.

جردن لوکاکو که با تیم ملی بلژیک در جام جهانی گذشته موفق به کسب عنوان سومی جام جهانی شده بود این فصل به دلیل نیمکت نشینی‌های متوالی نتوانست مارتینز سرمربی تیم ملی بلژیک را راضی به دعوت خود کند، البته برادر او روملو یکی از برترین بازیکنان تیم ملی بلژیک در این مسابقات است.

تیم ملی بلژیک در گروه B جام ملت‌ها اروپا در کنار تیم‌های روسیه، فنلاند و دانمارک حضور دارد؛ و بلژیکی ها اولین بازی خود را شنبه ۲۲ خرداد مقابل تیم ملی روسیه برگزار خواهند کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار