البخیتی: عملیات آزادسازی یمن تا آزادی آخرین وجب از خاکش متوقف نخواهد شد

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن بر ادامه حملات نیرو‌های این کشور علیه متجاوزان تا آزادسازی کل یمن تاکید کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، محمد البخیتی، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، در گفتگو با این شبکه، بر ادامه حملات تا آزادسازی کل یمن تاکید کرد.

او ضمن مخالفت با هرگونه طرح آتش‌بس اعلام کرد نیروهای یمنی حملات نظامی خود را تا خروج آخرین نظامی بیگانه از یمن ادامه می‌دهد.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن ضمن اعلام این مطلب افزود: عملیات آزادسازی یمن تا آخرین وجب از خاک این کشور متوقف نخواهد شد. این بدان معناست که هر نیروی بیگانه در یمن اعم از آمریکایی، انگلیسی، سعودی یا اماراتی با خطر کشته شدن روبروست.

البخیتی افزود: برقراری آتش‌بس در حالی که تجاوزات، محاصره و اشغال ادامه داشته باشد بی معناست. اگر انسان‌هایی هستند که عزت و کرامت ندارند به خودشان مربوط است. ما با آن‌ها فرق داریم و امید ما به خداوند است.

شایان ذکر است، یمنی‌ها بارها بر ادامه حملات پهپادی و موشکی به عمق خاک سعودی تا زمان توقف کامل حملات و محاصره چندساله کشورشان تاکید کرده‌اند. در حملات ائتلاف به سرکردگی سعودی به یمن هزاران نفر شهید شده‌اند و زیرساخت‌های این کشور هدف حملات قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار