رهبران حماس و جهاد اسلامی دیدار کردند

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی درباره تحولات سیاسی ناشی از جنگ «شمشیر قدس» و ابعاد منطقه‌ای این نبرد گفتگو کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس در راس هیئتی از مقامات این جنبش شامگاه دیروز پنجشنبه با زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، و مقامات این جنبش ملاقات کرد.

به نوشته پایگاه اینترنتی جنبش حماس،  طرفین در این ملاقات درباره تحولات سیاسی ناشی از نبرد شمشیر قدس و بازخورد و ابعاد ملی و عربی و منطقه‌ای این نبرد و راه‌های تقویت دستاورد ملی بحث و تبادل نظر کردند.

طرفین در این ملاقات تاکید کردند که نبرد شمشیر قدس تحولات عمیقی را رقم زد و ثابت کرد که مقاومت از قدرت بالایی برخوردار است و همچنین ثابت کرد که مقاومت معادله‌ها و راهبرد‌هایی را که دشمن صهیونیستی سعی در تحمیل آن‌ها داشت به شکست کشاند.  

آنان خاطرنشان کردند که مقاومت در میدان عمل و سیاست و حفاظت از وحدت ملت فلسطین و مقابله با چالش‌ها یکپارچه است.  

آنان تصریح کردند که نبرد شمشیر قدس یک تحول جدی در توازن راهبردی ایجاد کرد و بار دیگر موجب احیای مسئله قدس شد و ثابت کرد که مقاومت یارای تحقق دستاورد را دارد.  

طرفین در این دیدار همچنین راه‌های تحقق وحدت ملی و ساماندهی به اوضاع داخلی فلسطین بر اساس اصل مشارکت واقعی و فعال سازی مولفه‌های اقتدار فلسطینی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.  

آنان همچنین از همبستگی ملت‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان با ملت فلسطین تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار