نماینده ولی فقیه در استان :

با شرکت حداکثری در انتخابات دشمنان را مایوس کنیم

نماینده ولی فقیه در استان گفت: انشاالله با حضور حداکثری و شرکت گسترده در انتخابات ۲۸ خرداد باز هم دشمنان ایران اسلامی را مایوس می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان  صبح امروز در گردهمایی استانی مدیران موسسات قرآنی استان در تبریز گفت:عزیزان انتخابات فراموش نشود،دشمن سعی دارد مشارکت ما حداکثری نباشد؛ لذا باید با حضور حداکثری و شرکت گسترده به یاوه گویی‌های دشمنان پاسخ دشمن دندان شکن بدهیم.

اوافزود: اگر بگوییم همه ما در ارتباط با قران به وظایف خود عمل کرده ایم باید یک مقدار تامل کنیم، چرا که نتوانسته ایم بنحو احسن عمل کنیم. در جمهوری اسلامی ایران، شهر‌ها، کوچه‌ها، مساجد ما باید فضای قرآنی حاکم باشد.

اوگفت: درست است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خیلی در این رابطه کار شده است و امام راحل عظیم الشان ما قرآن را از مهجوریت نجات داد، قرآن در جامعه ما اینگونه حاکم نبود، اما امروز فرزندان ما قاری قرآن هستند و در مجامع بین المللی حرفی برای گفتن دارند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری، که فرمودند باید ۱۰ میلیون قاری قرآن داشته باشیم افزود: خوشبختانه همین حضور را در سطح بین المللی شاهد بودیم. مردم بدون هیج اجباری در جبهه‌ها حضور دارند و از اسلام و قرآن دفاع می‌کنند و برای موفقیت در این زمینه باید عنایت کافی داشته باشیم. این عنایت جلب نمی‌شود مگر اینکه کار بدست مردم و قرآنیان حل شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم  تصریح کرد: شما محصول فعالیت‌های قرانی محلات و مساجد هستید. در گذشته بدلیل عدم تدوین اصولی کار‌ها و وضعیت رسیدگی به امور قرآنی باعث شاهد توقف شدن فعالیت‌های قرآنی بودیم، اگر قرار است عهده دار فعالیت‌های قرآنی باشیم باید مشکلات را رفع کنیم.

او ادامه داد: دستگاه‌های مختلفی در زمینه قرآنی مسئولیت دارند، باید همه این‌ها یک جا جمع بشوند و از امکانات همدیگر استفاده و هم افزایی بشود، برای فعال کردن و هم افزایی فعالیت‌های قرآنی و تحقق آرمان‌های دینی و قرآنی تلاش کنیم چرا قرآن تابلوی هدایتگری برای بشر است.

اوخاطر نشان کرد: نباید از فعالیت‌های فردی چشم پوشی کرد، (تبلیغ و توسعه فرهنگ قرانی از ضروریات فرهنگی امروز جامعه ما محسوب می‌شود)، برای حرکت در مسیر درست، جدیت و قاطعیت لازم است باید در این حوزه ایثار و فداکاری کرد اگر می‌خواهید فرهنگ دینی شما به سرقت نرود باید محافظت کنید، مردم باید باور کنند که اگر فرهنگ دینی در جامعه ما حاکم نباشد فرزندان ما به خطر خواهند افتاد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی همچنین یاد آوری کرد: فعالیت‌های قرآنی نباید از شکل مردمی خارج شود، نباید فعالیت تشکیلاتی باعث تعطیلی جلسات و کلاس‌های قرآنی در مساجد شود، موازی کاری در انجام فعالیت‌های قرآنی باعث تلف شدن انرژی و کاهش نشاط جامعه قرآنی شده و بر کیفیت نتیجه فعالیت‌ها اثر منفی دارد، لذا برای توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه باید جدیت داشت و مرعوب جنگ تبلیغاتی غرب نشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار