برگزاری وبینار مجازی در خرمشهر

مدیر روابط عمومی فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان خرمشهر از برگزاری وبینار مجازی به مناسبت روز جهانی صنایع دستی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،نوذر حسینی الوند مدیر روابط عمومی فرهنگی کتابخانه های عمومی شهرستان خرمشهر در وبینار مجازی روز جهانی صنایع دستی در فضای اسکای روم کتابخانه های عمومی خرمشهر ضمن تبریک روز جهانی صنایع دستی به همه استادان و هنرمندان این شهرستان گفت: صنایع دستی، روایتگر صنعت و هنر نیاکان و بیانگر هنر و ذوق مردم هر کشور است و در روزگاران کهن، به عنوان صنعت تمام عیار عهد خویش حضور داشته است.

او افزود: صنایع دستی یعنی دمیدن روح لطافت به این زندگی و انسان تا هست لطافت را می خواهد و این صنعت نیاز مبرم انسان را برآورده می کند.

سجاد پاک گهر رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خرمشهر همچنین در این مراسم ،  به معرفی صنایع دستی خرمشهر و استان خوزستان و تشریح برنامه هایی که در شهرستان برگزار شد پرداختند.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خرمشهرنیز ضمن تبریک روز جهانی صنایع دستی به همه حاضران در این وبینار از شرکت کنندگان تشکر و قدر دانی کرد.

 در این مراسم جمعی از مسئولان سایر استان ها به معرفی صنایع دستی استان خود پرداختند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.