امام جمعه سنندج:

شرکت در انتخابات تضمین کننده دولتی مقتدر است

ماموستا رستمی گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو زمینه ساز استقرار دولتی مقتدر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: ۲۸ خرداد انتخاباتی سرنوشت ساز و بسیار مهم در گام دوم انقلاب پیش رو داریم.

او افزود: مردم مرزدار کردستان طی چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی ثابت کرده‌اند که همگام با دیگر هموطنان در خط مقدم مقابله با توطئه‌های دشمنان هستند.

مام جمعه سنندج گفت: کردستانی‌ها همواره مشارکتی مثال زدنی در انتخابات‌های گذشته داشته‌اند و بدون شک امسال نیز حماسه آفرین خواهند بود.

ماموستا رستمی افزود: مشارکت گسترده مردمی موجب تقویت روحیه مدیران و خدمت گذاران در جامعه می‌شود و تضمین کننده دولتی مقتدر خواهد بود.

امام جمعه سنندج در ادامه خطبه‌های این هفته با تاکید بر مسئولیت پذیری مدیران و مسئولان اظهار کرد: مسئولان وامدار مردم و امانت دار انقلاب هستند و از آن‌ها انتظار می‌رود که با وجدان کاری به خدمت همه جانبه بپردازند.

ماموستا رستمی همچنین با تبریک هفته جهاد کشاورزی به کشاورزان و خادمان این عرصه از کشاورزی به عنوان محور توسعه کردستان نام برد و خواستار ارتقای تکنولوژی و افزایش تسهیلات به بهره برداران در این عرصه شد.

او در پایان خطبه‌های این هفته نیز بر نشر هرچه بیشتر آموزه‌های قرآنی در بین نسل جوان جامعه تاکید کرد و از قرآن کریم به عنوان برنامه هدایت بخش و متعالی نام برد که باید در زندگی مسلمانان نمودی عملی داشته باشد.

انتهای پیام /ع

برچسب ها: امام جمعه ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.