مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام:

حضور در پای صندوق‌های رأی تاثیر بسزایی در پیشرفت کشور دارد

ابدالی گفت: حضور در پای صندوق‌های رأی ، تاثیر بسزایی در مسیر پیشرفت کشور و اقتدار ملی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، غلامرضا ابدالی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام گفت: انتخابات یکی از مصادیق بارز مردم سالاری دینی است و حضور گسترده آحاد مردم با سلیقه‌های مختلف فکری در این پروسه ملی تضمین کننده امنیت و اقتدار کشور است.

 ابدالی بیان کرد: انتخابات برای جمهوری اسلامی ایران و برای همه مردم یک مساله سرنوشت‌ساز است و حضور در پای صندوق‌های رأی ، تاثیر بسزایی در مسیر پیشرفت کشور و اقتدار ملی دارد.

او ادامه داد: دشمنان ملت ایران می‌خواهند تا با تبلیغات منفی مردم را از حضور در انتخابات دلسرد و مأیوس کنند ولی مردم ایران همواره به خوبی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

ابدالی بیان کرد: کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست ایلام برای نشان دادن همت و اراده خود در صیانت از اقتدار و وحدت ملی، حضور گسترده ای در انتخابات خواهند داشت.

او ضمن تقدیر و سپاس از حضور ملت شریف و آگاه ایران اسلامی در همه صحنه‌های سیاسی، بار دیگر مردم سربلند ایران را به حضور فراگیر در انتخابات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و خلق حماسه‌ای دیگر فرا خواند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.