نوری: تیم ملی فوتبال ایران توانایی پیروزی مقابل عراق را دارد

پیشکسوت فوتبال کشورمان در خصوص دیدار‌های تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ توضیحاتی را بیان کرد.

محمد نوری پیشکسوت فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار شب گذشته تیم ملی فوتبال ایران مقابل کامبوج گفت: تیم ملی کامبوج، خیلی ضعیف بود. پیش بینی می‌شد بتوانیم این تیم را شکست دهیم. کامبوج سن محک خوبی برای تیم ملی نبود و اصلا نمی‌توان فوتبال ما را با این تیم مقایسه کرد. دیدار آسانی داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم.

او در مورد اینکه عملکرد کدام بازیکن تیم ملی در دیدار مقابل کامبوج مثبت و خوب بود اظهار کرد: عملکرد بازیکنان را با تیمی مثل کامبوج، نمی‌توان سنجید. تمام بازیکنان در یک سطح بودند، اما مهدی قایدی، در مدت زمان کوتاهی که به بازی آمد عملکرد مثبتی داشت. انصاری فرد هم، متفاوت بازی کرد و تاثیرگذار بود.

نوری در خصوص دیدار تیم ملی مقابل عراق گفت: فوتبال عراق شبیه ایران است و بازیکنان این تیم، فیزیکی جنگنده بازی می‌کنند. همیشه دیدار با عراق، برای ما دشوار بوده است. بازیکنان اصلی تیم ملی، لژیونر هستند و قابلیت‌های زیادی دارند. از لحاظ نفرات نسبت به عراق و سایر تیم‌ها برتر هستیم. باید دیدار با کامبوج را فراموش کنیم و فقط به پیروزی مقابل عراق فکر کنیم. سه شنبه، حساس‌ترین بازی تاریخ تیم ملی است و حتما باید برای صعود به مرحله نهایی جام جهانی، سد محکمی به نام عراق را شکست دهیم. امیدوارم تیم ملی عراق را شکست دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار