نجفی:

دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بحث تحقیقات و فناوری از جایگاه بسیار ویژه‌ای در کشور برخوردار است

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت : وضعیت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بحث تحقیقات و فناوری از جایگاه بسیار ویژه‌ای در کشور برخوردار است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، نجفی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت : با تلاش‌های انجام شده COLD ROOM بسیار خوبی برای نگهداری بیوبانک دانشگاه آماده شده و تعداد ۸ یخچال دیگر به آن اضافه خواهیم کرد.

او گفت : تصویب مراکز تحقیقاتی به شکل قطعی از مواردی است که به صورت جدی در معاونت تحقیقات وزارت بهداشت در حال پیگیری می‌باشد.

نجفی افزود : در مبحث چارت مراکز تحقیقاتی و پژوهشکده ها، یک کمیته ویژه جهت حوزه فناوری و یک کمیته ویژه برای حوزه تحقیقات تشکیل شده است و در این زمینه به نتایج بسیار خوبی دست یافته ایم.

او افزود : این کار با همکاری معاونت توسعه وزارت بهداشت در حال پیگیری است و امیدواریم در چند ماه آینده به سرانجام برسد و بتوانیم با تعریف استاندار‌های لازم در این زمینه چارت مراکز تحقیقات و فناوری را مصوب کنیم.

نجفی ادامه داد : در حوزه تحقیقات و فناوری، ساختار پژوهشکده‌ها را مورد بازنگری قرار می‌دهیم. در ارزیابی مراکز تحقیقاتی، تخصصی بودن بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

او افزود : با توجه به فعالیت مرکز تحقیقات اختلالات خواب در کرمانشاه و پیشرفت‌های بدست آمده در این زمینه، شبکه اختلال خواب کشور راه اندازی خواهد شد و امیدوارم مدیریت آن بر عهده مرکز تحقیقات اختلالات خواب در کرمانشاه قرار گیرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.