لزوم تسریع در اجرای طرح های باقی مانده فیبر نوری در مازندران

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران بر تسریع روند اجرای طرح فیبر نوری در فاز‌های باقی مانده استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سید مصطفی فلاح سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران در جلسه کنترل پروژه فیبر نوری که با حضور مدیرکل امور استان‌های وزارت ارتباطات و نماینده شرکت مخابرات ایران برگزار شد، گفت: با توجه به ابلاغ پروژه ۶۵۰ کیلومتر فیبر نوری روستایی (تار) در سال ۱۳۹۷ به شرکت مخابرات، ضروری است نسبت به اجرایی شدن فاز‌های متوقف آن اقدام عاجل صورت پذیرد.

او افزود: در ماه‌های گذشته شاهد اجرای عملیات طرح فیبر نوری مسیر شهرستان‌های ساری به طول ۴۷ کیلومتر و گلوگاه به طول ۸۴ کیلومتر بوده ایم و همراهی مجموعه مدیران وزارت ارتباطات برای اتمام این پروژه بیش از پیش وجود دارد.

حمیدی پور مدیرکل امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جلسه، بر ارائه برنامه زمان بندی شده اجرای پروژه در اسرع وقت تاکید کرد.

آمویی نماینده شرکت مخابرات ایران با اشاره به عزم شرکت مخابرات ایران بر اجرای این پروژه حیاتی، گفت: حمایت‌های مالی و تجهیزاتی به مخابرات منطقه مازندران صورت می‌پذیرد.
انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار