هفته بیست و نهم لیگ فوتبال آزادگان؛

هوادار و بادران به دنبال صدرنشینی در لیگ دسته اول فوتبال

هفته بیست و نهم لیگ فوتبال آزادگان، امروز با انجام ۹ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و نهم مسابقات لیگ آزادگان، با انجام ۹ بازی پیگیری می‌شود.

مس کرمان - بادران تهران

در مهم‌ترین دیدار این هفته، ۲ تیم بادران و مس کرمان به مصاف هم می‌روند.

مس کرمان چند هفته‌ای از برد فاصله گرفته و روند نزولی را طی کرده است. این تیم هفته گذشته با نتیجه عجیب ۲ بر یک مقابل آرمان گهر شکست خورد تا از صدر جدول فاصله بگیرد. شاگردان رضا مهاجری در مس، ۲۸ بازی در این فصل انجام داده اند، ۱۳ برد به دست آورده اند و در ۸ بازی شکست خورده اند. این تیم ۲۶ گل زده و با ۱۸ گل، برترین خط دفاعی لیگ آزادگان را دارد. مس کرمان با ۴۶ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی است.

در سوی مقابل بادران بعد از اخراج محسن عاشوری، امید روانخواه را به عنوان سرمربی جدید خود منصوب کرد و توانست نتایج خوبی بگیرد. بادران هفته گذشته موفق شد استقلال ملاثانی را شکست دهد و به صدر جدول راه پیدا کند. این تیم در ۲ بازی آخر خود، یک برد و یک شکست را به دست آورده است. بادران در این فصل، ۳۴ گل زده و صاحب برترین خط حمله لیگ آزادگان است. شاگردان روانخواه در ۲۸ بازی گذشته خود که در این فصل انجام داده اند، ۱۴ برد به دست آوردند و در ۹ بازی شکست خورده اند. بادرانی‌ها با ۴۷ امتیاز صدرنشین لیگ آزادگان هستند.

هوادار تهران - خیبر خرم آباد

در دیگر مسابقه مهمی که این هفته برگزار می‌شود، تیم‌های هوادار و خیبرخرم آباد به مصاف هم خواهند رفت.

هوادار چند هفته‌ای است به فرم ایده آل خود برگشته و توانسته مانند گذشته به تیمی در قامت مدعیان تبدیل شود. این تیم هفته گذشته نتیجه‌ای بهتر از تساوی مقابل استقلال خوزستان نگرفت تا نتواند به صدر جدول راه پیدا کند. هوادار در این فصل از رقابت‌های لیگ آزادگان، ۱۳ برد به دست آورده و در ۷ دیدار نتیجه را واگذار کرده است. هوادار ۳۲ گل زده و ۲۲ گل نیز دریافت کرده است. شاگردان رضا عنایتی (سرمربی هوادار) با ۴۷ امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر بادران، در رده دوم جدول قرار دارد.

در سوی مقابل خیبر خرم آباد با عبدالله ویسی توانسته است به تیمی در قامت مدعیان تبدیل شود. این تیم هفته گذشته مقابل فجر سپاسی با تساوی بدون گل متوقف شد تا ۲ امتیاز حساس را از دست بدهد. خیبر خرم آباد در ۲۸ بازی گذشته خود، ۱۰ برد به دست آورده و در ۶ دیدار شکست خورده است. خیبری‌ها کمترین باخت را در لیگ آزادگان دارند. عارف رستمی بازیکن خیبر با ۱۵ گل، برترین گلزن رقابت‌های لیگ آزادگان و مهاجم خطرناکی برای تیمش است. خیبر خرم آباد با ۴۲ امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.

فجرسپاسی - رایکای بابل

تیم‌های فجرسپاسی و رایکای بابل به مصاف هم می‌روند.

فجر سپاسی هفته گذشته مقابل خیبر خرم آباد متوقف شد و امتیاز حساسی را از دست داد. این تیم در این فصل از رقابت‌های لیگ آزادگان، ۲۹ گل خورده و ۱۹ گل نیز دریافت کرده است. این تیم در ۲۸ بازی گذشته خود، ۱۱ برد به دست آورده و در ۶ مسابقه نیز قافیه را به حریفان باخته است. فجر سپاسی این فرصت را دارد تا با غلبه بر رایکا، بتواند نیم نگاهی به صدر جدول داشته باشد. فجر سپاسی با ۴۴ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

برنامه مسابقات هفته بیست و نهم لیگ آزادگان به شرح زیر است:

دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

شهرداری آستارا - قشقایی شیراز

ساعت ۱۸:۰۰

نود ارومیه - چوکای تالش

ساعت ۱۸:۱۵

گل ریحان البرز - آرمان گهر

ساعت ۱۸:۴۵

مس کرمان - بادران تهران

ساعت ۱۹:۱۰

فجر سپاسی - رایکای بابل

ساعت ۱۹:۲۵

هوادار - خیبر خرم‌آباد

ساعت ۱۹:۵۰

خوشه طلایی ساوه - ملوان

ساعت ۱۹:۵۰

شاهین شهرداری‌بوشهر - استقلال خوزستان

ساعت ۲۰:۳۵

استقلال ملاثانی - پارس جنوبی جم

ساعت ۲۰:۵۰


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار