۲ سالن کشتی در اردبیل تجهیز و راه اندازی می‌شود

رئیس هیات کشتی استان اردبیل از تجهیز و راه اندازی ۲ سالن ورزشی کشتی متعلق به سپاه استان در مناطق محروم و کم برخوردار خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عبدالرضا اقبال، رئیس هیات کشتی استان اردبیل به همراه معاون تربیت بدنی سپاه استان و مسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج اردبیل در بازدید از سالن‌های ورزشی شهرک سینا و شهر ثمرین گفت: این سالن‌های ورزشی متعلق به سپاه استان و در مناطق محروم و کم برخوردار بوده که در آینده نزدیک با تجهیز و تامین تشک این سالن‌ها در این مناطق به بهره برداری می‌رسد.

او افزود: با توجه به اینکه این سالن‌ها در اختیار هیات کشتی استان قرار می‌گیرد و برای تجهیز آن با کمبود تشک کشتی مواجه هستیم که با همت و حمایت بی بدیل رئیس فدراسیون کشتی و مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز این کمبود در این مناطق برطرف شده تا شاهد توسعه ورزش کشتی در حاشیه شهر‌ها نیز باشیم.

رئیس هیات کشتی استان اردبیل بیان کرد: با تجهیز و تکمیل این سالن‌ها هیات کشتی استان اردبیل با معرفی مربی، نظارت بر سالن‌ها را نیز برعهده خواهد داشت.

اقبال تصریح کرد: بیش از ۳ هزار و ۳۵ ورزشکار بیمه شده، ۱۰۰ مربی و ۵۷ داور در رشته کشتی در استان اردبیل فعالیت می‌کنند و ۱۸ سالن کشتی فعال در سطح استان وجود دارد که ۶ سالن در مرکز اردبیل میزبان کشتی‌گیران است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.