پیش بینی ۵۴۲ شعبه اخذ رأی در شهرستان رشت

فرماندار رشت گفت: ۱۲ هزار نفر در قالب عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات در شهرستان رشت مشارکت دارند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی فتح اللهی ، فرماندار رشت  با اشاره به روز‌های پایانی تبلیغات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری و همچنین شورا‌های شهر و روستا، گفت: حضور پرشور و حداکثری مردم در این انتخابات پیش رو نقشه دشمنان انقلاب و نظام را خنثی خواهد کرد.

او، با بیان اینکه در شهرستان رشت ۵۴۲ شعبه اخذ رأی پیش بینی شده است، افزود: از این تعداد ۲۳۸ شعبه مختص شهر رشت پیش بینی شده است.

فرماندار رشت ، با اشاره به اینکه انتخابات در شهر رشت به صورت تمام الکترونیکی برگزار خواهد شد، گفت: ۱۲ هزار نفر در قالب عوامل اجرایی در برگزاری انتخابات در شهرستان رشت مشارکت دارند.

فتح اللهی،  با بیان اینکه آموزش‌های لازم به این افراد در هفته‌ها و روز‌های گذشته انجام شده است،افزود: تلاش می‌شود تا بستر‌های لازم برای برگزاری انتخابات پرشور، سالم و امن با حضور حداکثری را برگزار کنیم.

او ،با اشاره به اینکه شهر پیربازار برای نخستین بار در انتخابات شورا‌های شهر حضور دارد، گفت: در مجموع ۳۹۹ نامزد برای نشستن برای کرسی‌های شورای شهر شهرستان رشت با هم رقابت می‌کنند.

فرماندار رشت، با بیان اینکه رشت با ۲۸۸ نفر بیشترین نامزد تأیید شده را دارد، افزود: در شهر رشت ۱۱ نفر به عنوان عضو اصلی و ۷ نفر علی البدل و در سایر شهر‌های تابع ۵ نفر عضو اصلی و ۳ نفر به عنوان عضو علی البدل انتخاب خواهند شد.

فتح اللهی  تصریح کرد:  زمان رأی گیری از ساعت ۷ صبح روز جمعه ۲۸ خرداد ماه آغاز و تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ادامه دارد.

 

انتهای پیام/م.ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.