هدیه حامی البرزی برای دانش آموزان چهارباغ

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: تعداد ۴۷ لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند به ارزش ۲۱۰ میلیون تومان به همت یک حامی البرزی به دانش آموزان ایتام و محسنین چهارباغ اهدا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد البرز موفقیت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش‌ازپیش حامیان دانست و گفت: تعداد ۴۷ لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند به ارزش ۲۱۰ میلیون تومان به همت یک حامی البرزی به دانش آموزان ایتام و محسنین چهارباغ اهدا شد.

مدیرکل کمیته امداد البرز با بیان این که در حال حاضر ۱۵۰۲ فرزند طرح اکرام ایتام و ۳۳۱۱ فرزند طرح محسنین تحت پوشش کمیته امداد البرز است، افزود: در هدف‌گذاری تهیه ۲۰۰۰ ابزار آموزش مجازی برای دانش آموزان آسیب دیده استان تعداد ۵۴۲ تبلت و گوشی هوشمند را حامیان ایتام و محسنین به فرزندان معنوی خود اهدا کرده‌اند.

محمدی فرد با اشاره به این که در حال حاضر ۷۵۰۰ دانش آموزان موردحمایت کمیته امداد البرز است و از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند گفت: به همت نیکوکاران تمامی ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) البرز دارای تبلت و یا گوشی هوشمند شدند.

 او با تقدیر از مراکز نیکوکاری این نهاد در استان البرز و جمع‌آوری کمک‌های مردم برای دانش آموزان آسیب افزود: مردم نیکوکار و خیران می‌توانند از طریق شماره‌گیری #۰۲۶۸۸۷۷ و یا با شماره تلفن ۲۶۳۲۸۰۱۰۷۱ یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۹۹۷۶ نزد صندوق امداد ولایت البرز، کمک‌های خود را برای تأمین ملزومات آموزشی دانش آموزان بی‌بضاعت واریز کنند.

انتهای پیام/ر .ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.