کشف ۲۵تن شکر خارج از شبکه توزیع در بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۲۵ تن شکر خارج از شبکه توزیع در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  سرهنگ "بزرگعلی نوری فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: به منظور مبارزه با قاچاق کالا،  مأموران انتظامی شهرستان بهار با انجام کار اطلاعاتی از تصمیم قاچاقچیان مبنی بر انتقال مقادیر زیادی کالای اساسی و مورد نیاز مردم از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: با گسترش چتر اطلاعاتی یک دستگاه کامیون کشنده متعلق به افراد سود جو و فرصت طلب را در محور مواصلاتی بهار به همدان و در ایستگاه ایست و بازرسی شهید زارعی متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار اضافه کرد: در بررسی به عمل آمده از مدارک راننده، قاچاق بودن محموله ۲۵تنی شکر برای مأموران مشخص و خودرو مذکور به همراه بار توقیف شد.

سرهنگ نوری با اشاره به دستگیری راننده خودرو، تصریح کرد: ارزش محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۴میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی تاکید کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از وظایف ذاتی پلیس است و سامانه تلفنی ۱۱۰ نیروی انتظامی به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارش های مردمی درباره تخلف ها  است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار